תוכיח להם שזה עובד!

איך להפוך את המוצר שלך ללהיט מכירות
בעזרת שימוש נכון בהמלצות, משובים ועדויות

אתה בוודאי יודע שחשוב לשלב המלצות, עדויות ומשובים בעמודי המכירה שלך.

זה ברור והגיוני.

הרי המלצה של אדם רגיל שהשתמש במוצר או בשירות, תמיד תהיה הרבה יותר חזקה ומשכנעת מאשר המלצה של מישהו "מתוך העסק" שיש לו אינטרס למכור.

אבל כמו בכל דבר אחר, גם כאן יש דרך לעשות זאת נכון ולקבל תוצאות מדהימות, והרבה דרכים לעשות זאת לא נכון ולקבל מעט תוצאות ולעיתים אף נזק.

– אז איך נכון לאסוף עדויות והמלצות?
– מה חייב להיות בהן כדי שהן "יעבדו" ויעזרו לייצר יותר מכירות?
– כיצד לגרום ללקוחות להשאיר לך את המשובים הכי חזקים שאפשר גם בוידאו וגם בכתב?

את תשובות לשאלות האלה ועוד רבות אחרות אני הולך לחשוף לך במדריך:

 


הספר מגיע בגרסה דיגיטלית

 

הנה רק חלק מהדברים שאתה הולך ללמוד:

במדריך תקבל את "נוסחת ההמלצה המשכנעת". היא מורכבת מאוסף של כללים ומהלכים לאיסוף, שימוש והטמעת משובים והמלצות בעסק שלך, כך שתוכל לקבל תוצאות מטורפות שיביאו לך הרבה יותר לקוחות ומכירות!

וזו רק ההתחלה. בנוסף אתה הולך ללמוד:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *