המשפט הכי חשוב במסר הפרסומי שלך | יגאל שטארק

איך להכניס את המסר הפרסומי אל המחשבות של הלקוח תוך 3 שניות בלבד

מסר פרסומי שיכנס לראש הלקוחהנה שאלה מעניינת:

מה המשפט הראשון שיהיה בהודעה הפרסומית שלך?

לא משנה אם מדובר בסטטוס בפייסבוק, מודעת פרסום ממומן, מייל שאתה מוציא לרשימת תפוצה, התחלה של עמוד מכירה או וידאו שהכנת.

תן לי לנסח את השאלה אחרת, כדי שיהיה ברור לאן אני חותר.

מהי הדרך הטובה ביותר למשוך את תשומת הלב ולקבל את ההתעניינות של לקוח פוטנציאלי?

אם אתה צריך להכין תוכן פרסומי שיעבור בהצלחה את מבחן 5 השניות, כדאי שתדע את התשובה לשאלה הזו.

מה שיעזר לך כאן, זה טריק שמאפשר במהירות לקבל שליטה בפוקוס של האדם ולהיכנס אל תוך המחשבות שלו תוך 3 שניות בלבד. זה בדיוק מה שאתה צריך כדי למשוך תשומת לב ו"לשתול" בתוך הראש של הלקוח הפוטנציאלי את המחשבה שאתה רוצה. כדי להבין איך לעשות את זה, אתה צריך להכיר אספקט פסיכולוגי מאוד פשוט:

יש דבר אחד שלמוח שלנו קשה להתעלם ממנו. הדבר הזה הוא – שאלה.

למוח שלנו קשה להתעלם משאלה שהוא נתקל בה כי הוא אוטומטית מתחיל לחשוב על תשובה. ככה הוא מתוכנת. הרבה יותר קל לנו להתעלם ממידע, מהצהרות, אפילו מביקורת שמופנית כלפינו, אבל לא משאלות.

למה זה קורה?

בגלל האינסטינקט שלנו לשרוד, נוצר אצלנו מנגנון של חיפוש פתרונות כשנתקלים בבעיה. גם אם זו לא בעיה שלנו. לכן, כשמישהו מספר לנו על הצרות שלו, במוח שלנו מייד מתחילים לצוף פתרונות אפשריים. בצורה אוטומטית. בגלל זה אנחנו אוהבים לייעץ… זה בא לנו כמעט בטבעיות ובלי מאמץ. המוח כבר ימצא איזושהי תשובה, רק תנו לו שאלה.

שאלות הן כמו מזון עבור המוח.

כשמפנים אלינו שאלה, עוד לפני שנחליט אם אנחנו רוצים לענות עליה או לא, הגלגלים מתחילים להסתובב וצצות איזשהן תשובות אפשריות בתוך הראש ואנחנו מתחילים להתעסק בנושא הזה.

זה עובד כמו סם מעורר וממריץ.

שמת לב שכל כמה פסקאות אני שאול אותך שאלה? (הנה עשיתי את זה שוב). זה עובד ממש כמו כפתור קסם שמאפשר לשלוט בפוקוס של המחשבות.

אז מה המשפט הראשון שיהיה בתוכן הפרסומי שלך?

הנה כלל אצבע פשוט שיעזור לך להכין פרסום מנצח: התחל ממשפט שאלה.

כדי לגרום לאדם אחר תוך שניה להתחיל לחשוב על הנושא שאתה רוצה, כל מה שעליך לעשות, זה לשאול אותו שאלה על זה. ואם השאלה נוגעת בנקודה שמטרידה אותו כבר הרבה זמן, זה יעבוד עוד יותר טוב! כי הוא תמיד ישמח לשמוע מה לאחרים יש להגיד על זה.

ככה יוצרים במהירות את המעורבות המחשבתית ואת העניין של האדם, ומקבלים את תשומת הלב שלו.

כבר חשבת על שאלת המפתח הראשונה שתוכל להשתמש בה בתוכן הפרסומי שלך? מתלבט בין כמה שאלות אפשרויות? כתוב על זה בתגובות.

תגובות

תגובות

One comment

  1. פרקטי , יעיל ומעניין ביותר !!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
sales_and_marketing
איך לגלות תוך 5 שניות אם הפרסום שלך יעיל

כשאתה צריך להכין פרסום - בטקסט, על גבי פלייר, בסרטון וידאו או בצורה אחרת כלשהי, שאמור להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים...

סגור

Powered by moviekillers.com