איך לגלות תוך 5 שניות אם הפרסום שלך יעיל | יגאל שטארק

איך לגלות תוך 5 שניות אם הפרסום שלך יעיל

בדוק אם הפרסום שלך יעילכשאתה צריך להכין פרסום – בטקסט, על גבי פלייר, בסרטון וידאו או בצורה אחרת כלשהי, שאמור להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים ולשכנע אותם לבצע פעולה, זה אחד הרגעים הגורליים בעסק.

כי ברגע הזה אתה צריך להחליט מה בדיוק לרשום, כיצד לנסח את ההצעה, ובאילו ביטויים ותמונות להשתמש.

הרי זה מה שיקבע כמה לקוחות בסופו של דבר יגיעו אליך. לכן זו החלטה חשובה, במיוחד אם בפרסום הזה הולך להיות מושקע הרבה כסף.

ומה אם ניסוח קצת שונה או הבלטה של משפט אחר היה עובד הרבה יותר טוב?

אלו דברים שבדרך כלל אי אפשר לדעת מראש… ואחרי שהפרסום מופץ לאלפי אנשים שרואים אותו ואתה מגלה שהוא לא עבד כל כך טוב, זה כבר מאוחר מדי.

אבל אתה יכול בקלות להימנע מ"פספוס גדול" (וגם מבזבוז גדול), אם תעשה את "מבחן 5 השניות" שיעזור לך לגלות במהירות האם הפרסום שהכנת יוכל לספק לך את התוצאות שאתה רוצה או שהוא הולך לאכזב אותך.

וזה לא משהו שהיית רוצה שיקרה.

אם בעזרת "מבחן 5 השניות" אתה מגלה שהפרסום שהכנת לא עובד מספיק טוב, אתה יכול במהירות להכניס שינויים קטנים ושוב לעשות את המבחן. השינויים הקטנה האלה יכולים בקלות להעלות את יעילות ההצעה שלך ב 20%-30% ובחלק מהמקרים אפילו ב 100%-200%, בלי שתצטרך להגדיל את התקציב!

וזה לא משנה אם אנחנו מדברים על פרסום של מוצר או שירות של עסק קטן באינטרנט או בעיתון, או על קמפיין פרסומי של תאגיד ענק בטלויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכל מדיה אפשרית אחרת.

העקרונות לבחינת הפרסום עובדים בכל המקומות!

אז איך עושים את מבחן 5 השניות?

כאשר אדם כלשהו קורא עיתון, רואה טלויזיה, גולש באינטרנט או מביט בשלט חוצות, בראש ובראשונה הוא מחפש תשובה על השאלה "מה יש כאן בשבילי?". אם הוא לא מוצא תשובה מספקת על השאלה הזו, הוא יעביר ערוץ, ידפדף הלאה, יעבור לאתר אחר או יזרוק את הפלייר לפח.

כמה זמן לדעתך צריך כדי שאדם ייענה על השאלה "מה יש כאן בשבילי?" ויקבל החלטה? אתה מכיר את זה מניסיון אישי, מדובר על שניות בודדות. זה תהליך אוטומטי לחלוטין וכמעט בלתי מודע.

בגלל זה, הפרסום שלך צריך תוך שניות, ממש מהמילים הראשונות, לתפוס את תשומת לב הקורא, לחדור אל המחשבות שלו ולסקרן אותו לגלות מה עוד יש שם בשבילו. קיימות הרבה דרכים לעשות את זה, אבל כרגע אנחנו לא נכנס לנושא של כתיבת פרסום, אלא נחזור לדרך לבחון אם הפרסום שכבר הכנת, מספק את הסחורה.

הדרך הכי פשוטה לעשות זאת, היא להציע ללקוח פוטנציאלי להתבונן בפרסום שלך במשך 5 שניות בלבד ולאחר מכן לעשות לו מבחן קצר.

הנה המתכון:

      1. תן ללקוח פוטנציאלי להתבונן בפרסום (לקרוא את המודעה, להתבונן בסרטון וידאו, להסתכל על הפלייר וכו'), במשך 5 שניות.
      2. בקש ממנו לספר על מה מדובר בפרסום – מה ההצעה שהייתה שם? מה מעניין הוא גילה בשביל עצמו? אלו מחשבות התעוררו אצלו כאשר התבונן בפרסום?

המצב האידיאלי יהיה כאשר הלקוח הפוטנציאלי יוכל לענות בצורה מדוייקת על השאלות האלה ואף יבקש שוב לראות את הפרסום כדי להמשיך לקרוא אותו או יבקש לקבל פרטים נוספים על ההצעה.

אם הוא לא יוכל לענות תשובות ברורות, לא יבין מה הציעו לו ולא יביע סקרנות, כנראה שהפרסום צריך שיפור נוסף. כמו כן, כאשר יספר מה המחשבות שעלו אצלו בזמן שהתבונן בפרסום, תהיה לך אפשרות לגלות אילו מחשבות הפרסום שלך מעורר. אולי אלו כלל לא המחשבות שרצית לעורר בעזרת הפרסום שלך.

אני ממליץ לעשות את מבחן 5 השניות על כל תוכן פרסומי שאתה מייצר. כדאי לעשות את המבחן עם מספר אנשים שונים, כדי להגיע למסקנות כמה שיותר מדוייקות. הצעד הפשוט הזה יוכל בקלות להגדיל בעשרות ומאות אחוזים את יעילות המסרים הפרסומיים שלך.

בפעם הבאה אני אתן טריק פשוט שמאפשר לשלוט בתשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ולהיכנס בעזרת מסר פרסומי נכון אל תוך המחשבות שלו, תוך 2 שניות בלבד.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
Sochi-2014-Olympics[1]
אולימפיאדת סוצ'י 2014 צפייה ישירה

משחקי החורף האולימפיים מתקיימים השנה בעיר סוצ'י שברוסיה. התחרויות יתקיימו בין התאריכים ה-7 עד ה-23 בפברואר 2014. לנו יש אפשרות...

סגור

Powered by moviekillers.com