כך עובד כסף – התפיסה שמביאה לעושר

אתמול הקלטתי הרצאה קצרה, בה הצגתי את בסיס התפיסה שלי על "איך עובד כסף". אני מקווה להקליט לה גם המשך, כי יש לי עוד הרבה מאוד להגיד בנושא.

במקור זה היה מיועד לקבוצת המאמנים האישיים, שאני עובד איתם על הכפלת כמות הלקוחות שלהם תוך חודש, אבל החלטתי לפתוח את זה לקהל הרחב לתקופה מוגבלת. אז מי שיספיק להוריד את ההקלטה, עד שאני אסיר את הרשומה הזאת, יזכה.

זוהי הרצאה שמדברת על הדבר החשוב ביותר שיקבע כמה כסף אתם תרוויחו ומה סדר גודל של העושר שיהיה לכם. בהרצאת ההמשך אני אתעמק בנושא ואתן יותר צעדים פרקטיים שאפשר לעשות.

הנה הקישור להקלטה:
החוקים שלפיהם נקבע, כמה כסף יהיה לכם.

אם אתם נהנים לקרוא את הבלוג הזה, אבל עדיין לא נרשמתם לעדכונים במייל, זה הזמן לעשות את זה (בפינה הימנית למעלה), כדי שלא תפספסו להבא פוסטים מסוג זה, שיופיעו רק זמן מוגבל.

תגובות

תגובות

5 comments

  1. אני שמח. יהיה המשך, כשאני אמצא קצת זמן להקליט את זה.

  2. איך להבטיח שהכסף *לא* יגיע בדרכים שליליות? (למשל תגמולי ביטוח כתוצאה מתאונת דרכים)
    נראה לי שמעטים האנשים שנהנים מאופן יצירת הכסף שלהם. הרוב משתעממים ולפעמים אף סובלים. אני לא בטוח שאפילו אתה נהנה ללמד קורס אותו כבר לימדת עשר פעמים קודם לכן – גם אם התשלום טוב

  3. אם אתה לוקח אחריות על כל המעשים שלך, עושה אותם בצורה מודעת תוך כדי כך שאתה מודע להשלכות האפשריות, אז זה בידיך, מאיפה יגיע הכסף.

    נכון, ישנם אנשים שלא נהנים מיצירת הכסף. אבל הם גם לא יוצרים כסף, הם שורדים. מרוויחים גרושים בשביל להתקיים. אנשים לא יכולים להרוויח כסף רב, בלי שמאחורי זה יעמוד המניע והיכולת לחיות את סגנון החיים בעל הערך הגבוה היותר עבורם.

    לעבוד עם אנשים בקורס, זה לא לעמוד ולדקלם בפעם העשירית את אותו הדבר. אם זה היה ככה, אז לא היה צריך קורס, אלא היה אפשר לתת לאנשים הקלטה של הדיקלומים. כל פעם זה משהו חדש, כל פעם יש מקרים חדשים ומעניינים שאפשר לנתח בקורס, כל פעם אני לומד משהו חדש ומקבל תובנות חדשות על סמך המקרים שיוצא לי לנתח. זה בכלל ובכלל לא משעמם 🙂 זה אחד הדברים המהנים שאפשר לעשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *