כל אישה יכולה להיות מושכת, אבל במישור שונה

מראה חיצוני של נשים שונות, סגנון הלבוש ושפת הגוף שלהן, יוצרים בנו תגובות שונות. בזמן האחרון התחלתי לחלק את הבחורות שאני פוגש לשלושה סוגים. אני מדבר כרגע רק על ההרגשה שנוצרת ברגע שאני רואה אותה.

הנה שלושת הסוגים:

א. מושכת את העיין – מאוד יפה, כאילו ירדה מדף של מגאזין אופנה יוקרתי. רואים מייד שיש לה טעם טוב בלבוש. נעים מאוד להסתכל עליה, אפילו קצת מפחיד. מסוג הבחורות שרוב הגברים אומרים עליהן "אני סתם בחור. היא לא בשבילי." אבל! לבחורה אין שום סקסאפיליות, היא לא משדרת מיניות. היא מגרה את העין, אבל רק את העין.

ב. מושכת את הגוף – לא חייבת להיות יפיפיה. מספיק שתהיה לא כונפה. לכן למראה החיצוני שלה חשיבות מעטה ביותר כאן. יש לה סקסאפיל מטורף. כל תנועה שלה משדרת מיניות, כך שברגע שאתה מסתכל עליה, אתה שוקע בפנטזיות. למרות שאין לה גוף משגע, אתה מיד מתגרה ממנה.

ג. מושכת את הנפש – שילוב של מראה נעים ואיזשהם פלואידים בלתי נראים לעין שמתפשטים מהמבטים, חיוכים והקול שלה. אתה רוצה שהיא תהיה איתך, תתן לך תשומת לב, למרות שכמעט ולא עולות מחשבות על סקס איתה. יש לה איזשהו כוח מסוג אחר שמושך אותך. משהו ברמה המטאפיזית. בבחורות כאלה מתאהבים ממבט הראשון.

אני מניח שמישהי שהייתי משייך אותה לקבוצה אחת יכולה להיות בקבוצה אחרת בשביל בן אדם אחר.
יש נשים שאני לא יכול לקטלג אותן באף אחת מהקבוצות האלה, כיוון שהן בכלל לא יוצרות בי שום תגובה שאישה אמורה ליצור בגבר. למרות שעדיין הן יכולות להיות בני אדם נפלאים.
נדיר מאוד אפשר לפגוש בחורות שמשלבות את כל שלושת הסוגים, אבל אפילו שילוב של שניים מהם בלבד הוא די נדיר.

תגובות

תגובות

One comment

  1. וואו יגאל סיכמת בפוסט הזה את כל מה שהבנתי עד היום אבל לא הצלחתי להפוך למילים.
    תודה רבה וחג שמח 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *