מיהם הלקוחות שלך ומה הם באמת מחפשים? וכנראה שזה לא מה שחשבת...

מיהם הלקוחות שלך ומה הם באמת מחפשים? וכנראה שזה לא מה שחשבת…

"יש מעט אנשים שרוצים ללכת בדרך, אבל יש הרבה אנשים שרוצים לעמוד בנקודת הסיום שלה."

היום אני אראה לך נקודה, שרוב נותני השירות (וביניהם מאמנים אישיים, בעלי קורסים, מטפלים ויועצים בתחומים שונים) מפספסים אותה, כאשר מחפשים לקוחות.

את הנקודה הזו מכירים בעיקר אנשי השיווק שלמדו את רזי המקצוע. מה שיפה, הוא שאתה לא צריך להפוך לאיש שיווק מקצועי, כדי להשתמש בתובנות פשוטות אלה, בקידום העסק שלך.

אני אתחיל מכמה טענות פשוטות:
יש מעט אנשים שרוצים ללמוד NLP.
יש מעט אנשים שרוצים לעשות אימון אישי.
יש מעט אנשים שרוצים ללמוד פיקאפ ואת אמנות הפיתוי.
יש מעט אנשים שרוצים שמישהו יעבוד איתם במשך מספר מפגשים וילמד אותם דברים.

כל אלו שכן רוצים ללמוד את הדברים האלה, אלו הם "פריקים של התפתחות אישית". קבוצה מאוד חיובית, כיפית ואינטליגנטית של אנשים, שכיף לעבוד איתם. אבל, הקבוצה הזאת היא מאוד קטנה בשוק.

אילו הקבוצה הזאת הייתה באמת גדולה, אז הביקוש היה עולה על ההיצע.
אילו הקבוצה הזאת הייתה גדולה, אז סדנאות NLP ופיקאפ היו מלאות עד אפס מקום וכל קורס חדש היה מתמלא, ברגע שהיית צועק בקול רם "פתחתי קורס חדש בנושא שמעניין אותך!"
אילו הקבוצה הזאת הייתה גדולה, אז סדנאות של פיתוח אישי היו מועברות כל יום ומלאות עד אפס מקום.
אילו הקבוצה הזאת הייתה גדולה, אז כל מאמן אישי, גם החדש והירוק ביותר, היה בקושי מוצא זמן כדי לקחת מתאמן נוסף ולשלב אותו בלוח הזמנים שלו.

אני רוצה לגלות לך סוד
למרות כל מה שאמרתי עד עכשיו, ישנה קבוצה אחרת של אנשים שגם יכולים להיות מעוניינים בכל הדברים האלו.
אלו הם האנשים שרוצים לפתור בעיות, שסדנאות פיתוח למיניהן נותנות את המענה עליהן.
יש הרבה מאוד אנשים שרוצים לפתור בעיות, ש-NLP נותן להן פתרון.
יש הרבה מאוד אנשים שרוצים להשיג את התוצאות שתורות הפיתוי מבטיחות לאלו שילמדו אותן.
יש הרבה אנשים שרוצים לעשות שינוי בחיים שלהם, כאשר אימון אישי יכול לספק להם שינוי כזה.


אתה מרגיש את ההבדל?

ההבדל הוא שהאנשים מהקבוצה הראשונה רוצים ללכת בדרך (לעבור סדנאות, ללמוד פיקאפ, NLP, ללמוד גישות שונות ולעבור אימונים אישיים), בזמן שאנשים מהקבוצה השנייה רוצים את התוצאה הסופית (להכיר בחורה, לשפר את רמת החיים, להרוויח יותר כסף, לשפר יחסים).

אז כמו שאמרתי, "הפריקים של ההתפתחות האישית" הם קבוצה זעירה, כאשר הקבוצה של האנשים שרוצים תוצאות ספציפיות בחייהם ורוצים פתרון לבעיות ספציפיות, זוהי קבוצה, הגדולה פי כמה עשרות.

לפני שאני אסביר את החשיבות הענקית של הבנת ההבדל בין שתי הקבוצות, אני רוצה לאתגר אותך במחשבה מעניינת נוספת.

מתי שמת לב לפרסומת של מכונת כביסה בפעם אחרונה? אני בטוח שלא שמת לב שפרסומות כאלו קיימות כלל. אבל אני מבטיח לך, שברגע שתצטרך לקנות מכונת כביסה, אתה פתאום תגלה שפרסומות למכונות כביסה מציפות את השוק והן בכל מקום! הן באמת בכל מקום, אבל כל עוד המוח שלך לא מחפש אותן, הוא יתעלם מהן לחלוטין, כי זה לא מה שהוא מכוון אליו.
כבר כתבתי רבות על נפלאות הפילטרים התפיסתיים שלנו וזה עוד אחד מהם.

ועכשיו, לאחר שהבנת שאנו שמים לב ונענים, רק לדברים שפונים ישירות לבעיות שלנו ולמה שאנו מחפשים, שאל את עצמך את השאלה הבאה:

מי לדעתך שם לב לפרסום שלך ומתעניין בו, כאשר אתה מפרסם את הסדנא, הקורס או האימון האישי שלך?
האם זו הקבוצה הקטנה שמחפשת שירות כזה, ואתה תצטרך להתאמץ ממש חזק כדי לדוג ממנה לקוח, כיוון שמעל ל-97% מהמתחרים שלך נאבקים על אותם הלקוחות הספורים של קבוצה זו.
או שזו הקבוצה הגדולה, שרק מחפשת מישהו שימכור לה את מה שיעזור לה לפתור את בעיותיה אבל כמעט אף אחד ולא מפרסם עבורם?

המשך יבוא….

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
הציפור הלאומית של ישראל

יש עכשיו ב-YNET הצבעה, איזו ציפור תוכתר כציפור הלאומית בשנת ה-60 למדינה. משום מה, יש לי הרגשה כבדה, שמי שייבחר,...

סגור

Powered by moviekillers.com