איך לנצח את המתחרים בענק גם אם אין לך שום דבר ייחודי להציע

איך לנצח את המתחרים בענק גם אם אין לך שום דבר ייחודי להציע


בפעם שעברה סיפרתי איך ליצור הצעה שהלקוחות שלך לא יוכלו לסרב לה, והסברתי איך מוצאים את הייחודיות שצריך להבליט בהודעה הפרסומית שלך.

אבל לעיתים יש מקרים שאתה לא מצליח למצוא שום דבר ייחודי שאתה יכול להציע והמתחרים שלך לא מציעים אותו.

קיימת טקטיקה שנקראת "הצעת מכירה ייחודית נסתרת" שבה אתם מצהירים על ייחודיות המוצר או השירות שלכם, בעזרת הצגה של מאפיין חשוב שקיים גם אצל המתחרים, אבל אף אחד לא מדבר עליו.

זוכרים את הפרסומת שבזמנו אורביט יצאו איתה?

"מסטיק ללא סוכר שמוריד את רמת החומציות בפה ומסייע במניעת עששת!"

לכאורה הצעת מכירה סופר ייחודית, אבל האמת היא שאין במסטיק של אורביט שום דבר מיוחד או שונה מהמסטיקים האחרים ללא סוכר. זאת אומרת שכל המסטיקים ללא סוכר נותנים את אותה ההשפעה, אבל אורביט הראשונים שהצהירו על זה, וכבשו את השוק.

קיים כלל חשוב שחייבים לשמור עליו כדי לתת הצעת מכירה ייחודית שכזו:

הראשון שמצהיר על המאפיין שהיה נסתר מעיני הציבור, זוכה בכל התהילה, נבדל מהמתחרים ונתפס בתור מי שנותן הצעה ייחודית (אפילו שהמתחרים נותנים את אותו הדבר). זאת אומרת שעליכם להודיע שיש לכם מאפיין שאף אחד אחר מעולם לא דיבר עליו בעבר.

חשוב לזכור שהמאפיין הנסתר שעליו מצהירים צריך להיות נחשק וחשוב לקהל היעד.

כדי למצוא את הייחודיות הנסתרת שלכם, הנה מה שצריך לעשות:

1. ליצור רשימה של כל מאפייני העסק, השירות והמוצר שלכם שאתם יכולים לחשוב עליהם.
2. מול כל מאפיין כזה לרשום את התועלת שלו ללקוחות (יכולות להיות כמה).
3. מתוך הרשימה הענקית שיצרתם (אם היא לא ענקית, תמשיכו לעבוד עליה), צריך לבנות רשימת משפטים על פי התבנית הבאה:

הייחודיות שלי היא בזה ש_____________ וזה חשוב מאוד ללקוח מכיוון ש____________.

בכל משפט תהיה ייחודיות אחרת שאתם תמצאו.

לאחר מכן צריך להתחיל לשלב את מה שמצאתם במסרים הפרסומיים שלכם ולבדוק איזו ייחודיות עוזרת בצורה הכי טובה למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות.

אם אתם לא יודעים כיצד לבצע את הבדיקות האלה ולברר איזה מהמסרים ששילבתם בפרסום עבד בצורה טובה יותר, הירשמו לעדכונים, אני אכתוב על זה בעתיד.

בהצלחה!

תגובות

תגובות

One comment

  1. יופי של תכנים בבלוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
7 צעדים שיעזרו לך ללמוד פי-3 יותר מהר מהאדם הממוצע

כל אחד מאתנו כל הזמן מוקף בהרבה מאוד מידע חדש מכל תחומי החיים - נתונים חדשים, תאוריות מדעיות, תובנות, שיטות,...

סגור

Powered by moviekillers.com