למה חשוב לטפח לקוחות פוטנציאליים שלא קונים ממך כלום?

למה חשוב לטפח לקוחות פוטנציאליים שלא קונים ממך כלום?

לפעמים להיות ממוקד מדי על מכירות ולנסות להוביל כל לקוח לקנייה, יכול להיות הרסני בשביל העסק.

הרבה פעמים קורה שלקוח פוטנציאלי שמתעניין במוצר או בשירות שלכם ומחליט שלא לקנות אותו בסופו של דבר, מפסיק לעניין אתכם.

זאת אומרת שברגע שהבנתם שהלקוח הפוטנציאלי לא יקנה, אתם מתעלמים ממנו ומפסיקים להקדיש לו תשומת לב.

זו יכולה להיות הטעות שתייצר תקרה שמעבר אליה העסק לא יוכל לגדול, וההתפתחות עד אליה תהיה קשה ואיטית.

זכרו את התובנה הבאה:

בעל עסק מצליח חייב לבנות סביבו "צבא" של מעריצים, חברים ושותפים.

הרבה פעמים האנשים שמתעניינים לאורך זמן ולא קונים את המוצר שלכם, הם אלו שיהוו את הגרעין של קבוצת המעריצים הזו. הם לא יקנו את המוצר בעצמם, אבל יהיו שגרירים מעולים ויספרו לכולם על המוצרים והשירותים שאתם מספקים.

הם יכולים להיות אלו שבהתלהות יספקו לכם פרסום חינם, אם אתם תדעו איך להלהיב, "לחמם" ולכוון אותם.

הם "יעבדו" בשבילכם, בלי שתבקשו זאת מהם ישירות ובלי שהם יהפכו ללקוחות שלכם (אין צורך לנסות להפוך את כולם ללקוחות). צריך רק ליצור את התנאים שבהם אותם המעריצים יוכלו לפרוח ולעשות את הפעולות שחשובות לכם (אני יודע שזה נשמע אנוכי, אבל עסקים זה עולם אכזר).

אז המשיכו ליצור סביבה שבה גם לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים אך לא קונים, יוכלו לפרוח לידכם ולהעביר את המסר שלכם הלאה.

איך אפשר ליצור את "צבא המעריצים הפרטי שלך"? נדבר על זה בעתיד. הירשמו לעדכונים כדי לא לפספס.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
חתולים עושים כיף חיים

אם אתם רוצים לצחוק, מרגישים מדוכדכים או סתם צריכים משהו שיעלה לכם את מצב הרוח, תראו את הוידאו הזה עם...

סגור

Powered by moviekillers.com