הם לא קוראים את עמודי המכירה שלך! רוצה לדעת למה?

הם לא קוראים את עמודי המכירה שלך! רוצה לדעת למה?

הסוד לבניית עמוד מכירה יעילאם אתה כותב עמודי מכירה כמו ש"מקובל בתעשייה", אתה כנראה הולך לאבד הרבה לקוחות.

זה יקרה אפילו אם הכנסת לעמוד שלך את כל האלמנטים הנחוצים – לחצת על הכאב, הצגת את הבעיה והפתרון, הדגשת תועלות, שילבת משובים, הוספת כותרות מסקרנות, בונוסים, הנעה לפעולה וכו'…

זה פשוט לא מספיק.

היום לאנשים יש פחות ופחות סבלנות לקרוא טקסטים ארוכים באינטרנט.

כולם התרגלו לסטטוסים קצרים בפייסבוק שאפשר לרוץ עליהם מהר עם העיניים ולקלוט את הפואנטה. ואם משהו דורש קצת יותר תשומת לב והתעמקות, רוב האנשים יעדיפו לוותר אחרי כמה משפטים.

תראה, לקרוא טקסט ארוך כבר לא "cool", אלא משעמם ומייגע. אנחנו רוצים הכל מהר, בקצרה, ישר ולעניין.

  • הסטטיסטיקות מראות שלאנשים אפילו כבר אין סבלנות לראות סרטוני וידאו ארוכים.

אז מה אפשר לעשות אם אתה צריך להעביר שורה של מסרים בעמוד המכירה שלך או בטקסט שיווקי אחר, ואתה חושש שאנשים פשוט לא יקראו ברגע שיראו את אורך הטקסט?

הנה העניין.

האורך לא באמת משנה. לכן לא צריך לחשוש מכתיבת טקסטים ארוכים. זה לא הדבר הקריטי שבגללו מישהו יקרא או לא יקרא את כל הטקסט שלך. מה שכן משנה, זה האם אתה תצליח "להחזיק" את הקורא עד הסוף או לא.

הטריק לעשות את זה מאוד פשוט.

אתה צריך "לתלות" את הקורא על וו, כך שהוא לא יוכל לרדת ממנו (אתה יודע, כמו שתופסים דגים בחכה) עד שיגיע למילה האחרונה שכתבת.

כדי לעשות את זה, אתה בסך הכל צריך לדעת לעשות 2 דברים:

1. לגרום לאדם לקרוא את הכותרת או השורה הראשונה של הטקסט.

אם אינך יודע עדיין איך לעשות את זה, קרא את שני המאמרים הבאים:
איך לכתוב כותרת מושכת לעמוד הפרסומי שלך
5 כללים שיעזרו לך לנסח כותרת קטלנית

2. בכל חלק של טקסט שהאדם קורא, אתה צריך "למכור" לו את החלק הבא של הטקסט.

וזה החלק החשוב יותר!

מה זה אומר "למכור" את החלק הבא של הטקסט? זה אומר לעורר אצל הקורא סקרנות מטורפת לגלות מה יהיה במשפט הבא או בפסקה הבאה.

הקורא כל הזמן צריך להיות מסוקרן לגלות:
– מה התשובה לשאלה שעלתה ברגע זה?
– איך משתמשים בטכניקה שהרגע הזכרת?
– מה הפתרון לבעיה שהרגע הצגת?
– איך מתקנים את התקלה שהרגע סיפרת עליה?

במילים אחרות, המחשבה שכל הזמן צריכה ללוות את מי שקורא את הטקסט שלך היא: "וואו, נשמע מעניין. ומה הלאה?".

ברגע שהשאלה הזו נעלמת ממוחו של הקורא והוא אומר לעצמו "נראה לי שהבנתי הכל", זה הרגע שבו איבדת אותו. ולרגע הזה אסור שהקורא יגיע. לעולם. אפילו כשהוא מסיים לקרוא את המשפט האחרון בטקסט שלך.

בסוף הטקסט אצל הקורא צריכות להישאר שאלות פתוחות ורצון לקבל ממך עוד מידע, פתרונות, רעיונות, עזרה, שיטות, כלים וטכניקות. וכדי שהוא יקבל את מה שרוצה, יהיה עליו לבצע את ה"הנעה לפעולה" שהכנת עבורו.

עליך כל הזמן להחזיק את הקורא על וו שהוא לא יכול לרדת ממנו, כי הפיתיון נורא טעים. אני יודע, אנלוגיה קצת אכזרית, אבל עולם העסקים והקופירייטינג בפרט, זהו עולם אכזר.

רוצה לראות דוגמא איך עושים את זה? לחץ על Like.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
איך למשוך פנימה את האנשים שעוברים ברחוב ליד העסק שלך

מה תעשו אם יש לכם חנות, דוכן או מסעדה ואתם רוצים למשוך אליה את תשומת לב האנשים שעוברים באזור? אפשר...

סגור

Powered by moviekillers.com