איך שינוי קטנטן בשם של המוצר שלך יביא להרבה יותר מכירות | יגאל שטארק

איך שינוי קטנטן בשם של המוצר שלך יביא להרבה יותר מכירות

איך להגדיל מכירות בעזרת שינוי שם ותיאור המוצראנשים קונים מוצרים לא רק בגלל המוצר עצמו או התכונות שלו, אלא הרבה פעמים הסיבה האמיתית לקנייה היא הרגשות שנוצרו אצל הלקוח כאשר שמע על המוצר.

מניע הקנייה הוא קודם כל רגשי, לכן המטרה הראשונה של הטקסט הפרסומי היא להפעיל את הרגשות של הלקוח הפוטנציאלי.

לא משנה אם זהו טקסט כתוב, מילים שנאמרות בהקלטה או מוקראות בפני קהל בקול רם, התוכן הזה חייב להפעיל את האמוציות של מי שנחשף אליו.

בלי זה לא תהיה קנייה.

איך משפרים את הטקסט הפרסומי כך שכל מי שקורא או שומע אותו, יתקבע על ההחלטה לקנות ממך?

כדי לעשות זאת צריך לבצע מהלך פשוט שנקרא: "להפוך תיאור יבש לתיאור עשיר ומרגש".

תיאור יבש, זהו בדרך כלל השם של המוצר או השירות שיכולים להתווסף אליו נתונים טכניים כלשהם. למשל "ארון בגדים עם 4 דלתות", "לחם פרוס", "הדפסת כרטיסי ביקור", "כסא משרדי" וכו'.

תיאור יבש הוא הרעה החולה של כל מהלך פרסומי. זה הדבר שגורם לכם לאבד כסף בכל יום שבו התיאור היבש "מככב" בטקסטים הפרסומיים שלכם.

כדי להפוך את התיאור היבש לתיאור עשיר ומרגש, עליכם להוסיף לשם של המוצר מספר מילים נוספות שיבצעו את תפקיד "הטריגר הרגשי". השתמשו במילים שמעוררות את הדמיון, מעלות אסוציאציות נעימות ומפעילות את הרגש.

לדוגמא:

"ארון בגדים עם 4 דלתות" יהפוך ל-"ארון מרווח עם 4 דלתות שמאפשר יעילות ונוחות מקסימלית באחסון".
"לחם פרוס" יהפוך ל-"לחם רך וטעים עם ניחוח נפלא של שיפון צעיר".

מה לדעתכם יעדיף לקנות אדם שמחפש כסא למשרד שלו – "כסא משרדי" או "כסא איכותי למשרד שמאפשר תמיכה בריאה לגב ושמירה על ריכוז ורעננות במהלך היום".

כמו שאפשר לראות, הרעיון מאוד פשוט ובאותו הזמן מאוד אפקטיבי.

אחד המקומות שבו תוכלו לראות מגוון דוגמאות לשימוש בתיאור עשיר, זה תפריט במסעדה. בעלי מסעדות שעובדים עם אנשי שיווק מקצועיים עושים מהפך בתפריט שלהם ומהר מאוד מנה שנקראה בעבר "מרק הבית" תהפוך ל-"מרק עם ניחוח בצל עדין ועגבניות טריות", ומנת סושי תהפוך מ-"רול סלמון ואבוקדו" ל-"רול גדול עם סלומון מעודן ואבוקדו עסיסי".

לא תמיד חייבים להוסיף הרבה מילים לשם של המוצר או התיאור כדי להעשיר אותו. לעיתים מספיק לשנות את שם הדגם כדי לתת תחושה חדשה לחלוטין ולייצר אצל הלקוח הפוטנציאלי רצון עז יותר לבצע קנייה.

חברת כסאות שהוציא בעבר את הכסאות שלך תחת שמות דגם כגון "A-15", "Star", "Freedom" וכד', החליטה לשנות את שמות הדגמים של אותם הכסאות לשמות כגון דגם-"יושבים בריא", דגם-"נוחות מקסימלית" וכד'. כיצד זה השפיע לדעתכם על מכירת סדרת הכסאות הזו?

כאשר אתם מעשירים את התיאור, השתמשו במילים שמשרות ביטחון, חום, רוגע, הצלחה, יוקרה, איכות, אמינות והנאה.

הנה רשימה קטנה של מילים שיכולות לעזור לכם עם רעיונות וכיוונים לתיאורים שלכם:

– מרענן.
– פיקנטי.
– יסודי ומבוקר.
– איכותי.
– עדין.
– נעים למגע.
– בכל רמת מורכבות.
– ללא דאגות.
– בעל נוחות מירבית.
– מבוצע במהירות ומקצועיות.
– עומד בכל הכללים והדרישות.

צאו למלחמה נגד התיאורים היבשים בתכנים השיווקיים שלכם!

מצאו לפחות 10 תיאורים שניתן להוסיף לכל מוצר או שירות ושלבו אותם בטקסט, בקטעי ההסבר, בשמות של הדגמים, המוצרים והשירותים.

אל תחששו לכתוב יותר מדי ואל תעצרו את המחשבה ברגע שמצאתם תיאור אחד. איפשרו למוח שלכם לחולל כמה שיותר אפשרויות תיאור עשירות. בהמשך תמיד תוכלו להוריד את מה שמיותר.

ספרו בתגובות כיצד שדרגתם את שמות המוצרים והשירותים שלכם, כך שיעוררו רגשות חזקים יותר אצל מי שקורא או שומע אותם?

תגובות

תגובות

One comment

  1. כל כך נכון, שינוי מילים ספורות מעביר הרגשה לגמרי שונה ללקוח ויכול לדרבן אותו לפעולה.
    יגאל, מדהים אותי כל פעם מחדש כמה הטכניקות בשיווק ומכירות דומות לטכניקות בה גברים מתחילים עם נשים.
    ומדהים כמה בעלי עסקים עושים כל טעות אפשרית בשיווק העסק שלהם ומתפלאים למה הלקוחות לא באים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
empty_pocket
אתם מוותרים בכל יום על הכסף שלכם וזו לא אשמתכם

בשנים האחרונות אנחנו שומעים כל הזמן בחדשות ובכלי התקשורת על מיתון, על מצב כלכלי קשה, על הצורך להדק חגורה ולדאוג...

סגור

Powered by moviekillers.com