איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך מיידית | יגאל שטארק

איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך מיידית

איך למכור בקלותרוצה שיהיה לך קל נורא למכור את המוצר או השירות שלך ואנשים בעצמם יפתחו את הארנק וידחפו לך כסף לידיים?

אם כן, הנה עובדה חשובה שאתה חייב לדעת על הלקוחות שלך:

אנשים לא קונים מוצרים או שירותים, אלא עתיד טוב יותר, איכות חיים, ביטחון והרגשה טובה.

כל קנייה שהם מבצעים, היא רק אמצעי להשיג את הדברים האלה.

הנה עוד עובדה חשובה בדרך למכירות הגדולות שלך: רגשות שולטים בהתנהגות שלנו ובהחלטות שלנו והרציונל יודע רק בדיעבד להתאים לזה הסבר הגיוני שיתמוך בהחלטה.

אבל גם הוא לא תמיד מצליח לעשות את זה… זו הסיבה שכאשר מנסים למצוא היגיון בהתנהגות הצרכנית שלנו, מגלים שהיא לא רציונלית.

איך ההבנה הזו תעזור לך למכור כמו מטורף ללקוחות שלך?

אם אתה תצליח לעורר בלקוחות את הרגשות הנכונים שיניעו אותם לבצע קנייה, הם יהיו מוכנים לקנות את מה שאתה מציע בלי לחשוב פעמיים! וככל שרגש ההתלהבות, הציפייה להרגשה הטובה והביטחון בעתיד שלהם שתעורר אצלם יהיה חזק יותר, ככה הקנייה תהיה מהירה יותר ועם פחות התלבטויות.

אני הולך לתת לך דרך מהירה לעורר אצלם את הרגשות הכי חזקים שאפשר כדי לגרום להם לקנות ממך.

כל מה שאתה צריך לדעת לעשות בשביל זה הוא לצייר בעזרת מילים. זאת אומרת לתאר את העתיד שלהם בצורה כמה שיותר מפורטת ועשירה, שלוחצת על הנקודות הרגישות שלהם, בעזרת המתכון שאני אתן לך עכשיו.

איך לגרום לאנשים לשלוף את הארנק ולקנות ממך בהתלהבות

צייר בעזרת מילים שני סוגים של עתיד ללקוח שלך, כך שהוא יצליח לדמיין ולהרגיש את ההבדל ביניהם.

  • העתיד הראשון – מה שיקרה לאחר שיקנה את המוצר שלך או ישתמש בשירות שלך.

הסבר לו מה יתחיל לקרות בחיים שלו, אילו דברים ישתנו, מה הדברים המדידים שיתרחשו, אילו אפשרויות ייפתחו בפניו, כיצד יהנה מזה, מה ההשלכות המעולות שיהיו לזה, איך יוכל להרגיש יותר בטוח, כיצד זה ישפיע על הבריאות שלו, מה יקרה לחשבון הבנק שלו וכד'.

אם הלקוח אכן שייך לקהל היעד והמוצר שלך באמת יעזור לו ויענה על צורך שקיים אצלו, התיאור הזה ייתן לו את התמונה המלאה של הרווח שהוא בעצמו כל כך חושק בו ויעצים את החשק שלו להשיג את הדברים האלה כמה שיותר מהר.

המטרה שלך לצייר לו עתיד כמה שיותר נחשק שיוכל להנות ממנו בזכות המוצר שלך (אני מקווה שאתה יודע מה באמת הכי חשוב לקהל היעד שלך, כדי שתוכל לתאר את הדברים האלה).

  • העתיד השני – מה שיקרה במידה ולא יקנה את המוצר שלך או לא ישתמש בשירות שלך.

הסבר לו מה לא יוכל לקרות בחיים שלו (אותם הדברים שהוא כל כך רוצה שיקרו) אם הוא יישאר ללא המוצר שלך. ספר לו מה הוא הולך לפספס, כיצד ירגיש בעקבות זו ועד כמה זה יוכל לבאס אותו. תאר לו במה הוא מסתכן ואילו השלכות גרועות יכולות להיות אם יישאר ללא המוצר או השירות שלך.

המטרה שלך לתאר לו את האמת שלעיתים יכולה להיות מפחידה. למשל שהאדם יפסיד כסף או יישאר ללא חסכונות, שהבריאות שלו תיפגע, שאיכות החיים שלו תהיה נמוכה ביחס למה שאפשר או שחס וחלילה לא יוכל לקבל טיפול רפואי במקרה של מחלה קשה.

אתה לא אמור לנסות להפחיד אותו, אלא להראות לו את מה שרוב האנשים בדרך כלל מתעלמים ממנו.

אם יש לך אפשרות לתרגם את שני סוגי העתיד למושגי רווח והפסד כספי או בריאותי, הסיכוי שלך לסגור מכירה עולה פי כמה, מכיוון שאתה מציב מול האדם את האמת הכואבת ביותר על המשך החיים שלו ונותן לו אפשרות להבין מה בדיוק (כמה כסף לדוגמא) הוא מפסיד בכל יום שהוא דוחה את ההחלטה.

הנה מה שאתה צריך להבין:

אנשים רוצים למצוא את עצמם בתוך הפנטזיה האולטימטיבית. להפוך את המצב שלהם להכי טוב שאפשר ולא לצאת פראיירים.

המטרה שלך – להציע ללקוח את הפנטזיה הזו ולהראות לו מה הוא מפסיד אם הוא מוותר עליה ואיזה פראייר הוא יצא ביחס לאחרים שירוויחו את מה שהוא לא יקבל.

לדוגמא, כאשר אני מציע את שירותי הליווי העסקי שלי ללקוח פוטנציאלי, אני מוציא דף ועט, ועושה איתו חישוב פשוט. אנחנו מסתכלים שנה או יותר אחורה כדי לראות מה הרווח החודשי הממוצע שהוא עושה בעסק שלו, ומה צפוי לקרות בעתיד אם ימשיך לעבוד באותה הדרך כמו שהוא רגיל.

הלקוח מבין שהוא כנראה ימשיך להרוויח סכומים דומים למה שהיה קודם.

לאחר מכן, אני מראה לו פי כמה הרווחים שלו יכולים לעלות בשנה הקרובה אם יתחיל לעבוד ביחד איתי. הוא רואה שירוויח הרבה יותר כסף בחודש ממוצע ורק חלק מהכסף הנוסף שיקבל ילך על תשלום השירות שלי, כך שהוא נשאר ברווח של עשרות ולפעמים אף מאות אחוזים ביחס למצב ה"רגיל".

ההפרש בין מה שיוכל להרוויח בעזרתי לבין מה שירוויח בלעדי, זה הכסף שעכשיו הוא צריך להחליט אם הוא מוכן לוותר עליו או שהוא רוצה לקבל אותו.

וברוב המקרים בעל העסק לא רוצה לצאת פראייר…

ברגע שיש לו מול העיניים שתי אופציות של עתיד – להרוויח הרבה יותר או להרוויח הרבה פחות, הבחירה שלו מאוד ברורה ואני לא צריך לבזבז רגע נוסף בשביל לשכנע אותו.

כל מה שנותר זה לקבוע תאריך – מתי מתחילים.

אילו היית מוותר על אפשרות להרוויח הרבה יותר כסף בעסק שלך, להבטיח בריאות, השכלה ואיכות חיים טובה יותר למשפחה ולילדים שלך, האם היית מרגיש את עצמך טיפש ופראייר? אני מניח שכן. כך גם הלקוחות שלך ירגישו כאשר תציב בפניהם את הבחירה.

שני דגשים אחרונים בשביל השיטה הזו:

  1. הדברים שאתה מתאר בכל אחד מסוגי העתיד ללקוח שלך, צריכים להיות חשובים בשבילו.
  2. אתה יכול להשתמש בתרגיל הזה גם בטקסט שיווקי וגם בשיחת מכירה בזמן אמת.

אם בא לך לשתף איך אתה הולך להשתמש בזה, רשום לי על זה בתגובות.

תגובות

תגובות

4 comments

  1. איך אני יכול לשכנע אותם לקנות מהמאפיה שברשותי ולא מהמתחרים כשאני הרבה יותר יקר איך אני ישכנע אותם שיהיה להם חיים יותר טובים אם יקנו אצלי???????????????????????

    • בוא נתחיל מזה, שבתור צעד ראשון תכתוב רשימה של יתרונות המוצר שלך, שמצדיקים את המחיר הגבוה יותר שלו.
      למה לאנשים כדאי לשלם יותר ולקבל את מה שאתה מציע ולא לשלם פחות ולקבל את מה שהמתחרים שלך מציעים?

      ברגע שתרשום כאן את רשימת הסיבות, אני אגיד לך מה הצעד הבא שצריך לבצע.

  2. ערכתי רשימה ארוכה מאד של השעורי בית שנתת ואני מרוצה ממנה!

    איך אתה מציע לי להשתמש בה

    לכתוב פוסט ולעלות?
    לצלם ?
    יש לי עסק לסדנאות לבריאות טבעית ורו פוד , הסדנאות מקסימות , מתחדשות כל פעם, משולבות עם ידע מדהים ומתכונים והמון טעימות … כמובן שכולם מקבלים את חוברת הידע והמתכונים
    הסדנאות מאד פרקטיות שכל מי שמגיע יוצא עם סדר בראש וכמובן סדר בצלחת.
    אני ממש מאמינה בערך המוסף שמקבלים בסדנה ומצטערת עבור המתלבטים שבד"כ מתלבטים בגלל הכסף.

    אשמח לטיפ נוסף שיתן לי פוש

    מירית

    • היי מירית,

      אם בשיעורי בית את מתכוונת לזה שהכנת שני תיאורים של עתיד אפשרי עבור הלקוחות שלך, אז יש לך כמה דרכים להשתמש בהם:

      1. בצורה כתובה על גבי דף המכירה של המוצר. הרי את הולכת לעורר עם הדברים האלה רגש חזק שבאמצעותו הלקוח הפוטנציאליי מצד אחד יראה את הדברים שהוא לא רוצה שיקרו והיה מעדיף להימנע מהם ומצד שני יראה עתיד שאליו היה רוצה להתקדם. ברגע שיש לו את הרגש הזה, זה הרגע להציע לו את המוצא, הפתרון שיאפשר לו לממש את מה שהוא מרגיש לנכון.

      2. הדרך השנייה היא להשתמש בתוכן הזה על גבי וידאו מכירתי. למעשה זה המקביל לדף מכירה כתוב, פשוט בצורת וידאו שבסופו, אחרי שעוררת את הרגשות הנחוצים ויצרת את התנאים שבהם הלקוח הפוטנציאלי מוכן לקנות, להציע לו להצטרף לסדנא שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
expensive-cheap1
מה עדיף בעסק שלך – למכור במחיר יקר או זול? פסיכולוגיית מחירים

הנה שאלה מעניינת. יש לך מוצר או שירות שעליך למכור ואתה תוהה: האם למכור אותו במחיר יקר יותר ולהרוויח על...

סגור

Powered by moviekillers.com