איך לגרום לאנשים לאנשים לראות בך מומחה ולרצות לקנות ממך כמה שיותר

איך להיות מומחה עבור קהל היעד שלך ולזכות באמון

איך להיות מומחההנה עובדה פשוטה:

לקוח פוטנציאלי מעדיף לקנות מוצר, שירות, קורס או סדנא, ממישהו שרואה בו מומחה ונותן בו אמון.

ישנן טקטיקות שנות לבניית אמון ולמיתוג עצמי בתור מומחה.

למשל:

– להשתמש במשובים של לקוחות מרוצים (יש קרוב ל-10 סוגי משובים שלוחצים על נקודות שונות. צריך כמה מכל סוג).

– לקשר את השם שלך לשמות של מומחים אחרים שכבר קיבלו לגיטמיציה (גם כאן יש כמה שיטות מאוד יפות לשים את עצמך באותה השורה איתם).

– לתת ידע רלוונטי שיגרום למתעניין לרצות לשמוע עוד ולהמשיך להיעזר בך.

– וכו'.

על כל אלה אני אכתוב בהרחבה בהזדמנות אחרת. הפעם אני רוצה להראות שיטה אחת מאוד פשוטה ויעילה שכל אחד יכול להשתמש בה, כדי למתג את עצמו כמומחה בכל תחום.

יש טריק מאוד פשוט, שגורם לאנשים לסמוך עליך ולרצות לקנות דווקא ממך, כי הם מתחילים לראות בך מומחה לנושא שאקטואלי להם.

תתכונן, הנה זה בא:

אתה צריך ללמד את הלקוח הפוטנציאלי משהו חדש על הבעיה שלו, ולהראות לו שאתה מכיר אותה הרבה יותר טוב ממנו.

ברגע שפתחת את העיניים שלו על משהו שהוא לא ידע או לא חשב עליו קודם, הוא מייד מדביק עליך את התווית "מומחה" ורוצה לדעת מה עוד יש לך להגיד בעניין.

זה בדיוק הדבר שנותן לו את ההרגשה שכבר קידמת אותו צעד אחד קדימה. הגיוני שירצה שתקדם אותו צעדים נוספים…

עליך להבין ש:

  • אנשים אוטומטית נותנים בך אמון מאוד גבוה, ברגע שאתה מתאר את הבעיה שלהם בצורה מדוייקת ומראה להם שאתה מכיר אותה לעומק על כל השלכותיה.
  • לקוחות פוטנציאליים יעדיפו לרכוש מוצר לא ממי שמציע להם את הפתרון היפה ביותר, אלא ממי שמציג להם את הבעייה שלהם, בצורה המפורטת והטובה ביותר.

ברגע שלקוח פוטנציאלי (ובכלל כל בן אדם) רואה שאתה מכיר את הבעייה שלו ומבין אותה לעומק, הוא מייד מקטלג אותך בתור "המומחה לבעייה". אפילו אם עדיין לא הצעת לו שום פתרון.

הוא אוטומטית מניח שאם אתה מכיר את הבעייה כל כך טוב, סימן שחקרת אותה, השקעת בה מחשבה והתעסקת בה במשך זמן רב. זה אומר שהפתרון שלך לבעיה, יגיע מהבנה מאוד עמוקה שלה ויהיה הפתרון הטוב ביותר. כי אתה הרי המומחה לבעייה.

כל מה שעליך לעשות כדי לזכות באמון ובלקוחות, הוא למצוא את הכאב הכי גדול שלהם, את הבעייה איתה הם מתמודדים ולתאר אותה בצורה מפורטת, מדוייקת וקולעת, בטקסט הפרסומי שלך.

לאחר מכן, מספיק יהיה לרמוז שאתה גם יודע איך לפתור אותה, ולקוחות יעמדו אליך בתור, כדי לקבל את הפתרון שלך.

תגובות

תגובות

2 comments

  1. אחלא פוסט!

  2. ענק. אתה סופרמן. זאת הבעיה שלי שאין לי שום ידע איך לגשת לליבו של הלקוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
רוצה לדעת מה לעשות אם העסק שלך לא מתרומם ולא צובר תאוצה?

אם אתה לא מבין מדוע העסק שלך לא הולך, למרות שהמוצר שלך נפלא(לפחות לדעתך), עשה את הצעדים הבאים: א. סגור...

סגור

Powered by moviekillers.com