איך למשוך פנימה את האנשים שעוברים ברחוב ליד העסק שלך

איך למשוך פנימה את האנשים שעוברים ברחוב ליד העסק שלך

מה תעשו אם יש לכם חנות, דוכן או מסעדה ואתם רוצים למשוך אליה את תשומת לב האנשים שעוברים באזור?

אפשר לחשוב על הרבה דרכים שונות:
– להפעיל מוזיקה חזקה (שבהרבה מקרים רק תרתיע את העוברים במקום).
– לשים משהו נוצץ בויטרינה שימשוך את תשומת לב העוברים.
– להשתמש בריחות חזקים ונעימים בהתאם לסוג העסק שלכם (ריחות של מטעמים, קטורת, בשמים וכד').
– לתלות שלטים בולטים – מקוריים, מצחיקים, עם שאלות מאתגרות שגורמות לך לעצור.

כל אלו דרכים מוכרות שכולנו ראינו בהרבה מקומות והן יכולות לעבוד מצויין. אבל כאשר ישנה דרך ייחודית, שלא נתקלים בה ביום יום, בהרבה מקרים היא תעבוד טוב יותר משאר הדרכים שאנו כבר רגילים לפגוש.

דרך כזו אני רוצה להראות לכם היום.

הכיתוב שאתם רואים בתמונה למטה, נוצר כהמשך של הזברה במעבר החצייה. כאשר אתה עומד ברמזור ומחכה לאור ירוק, אתה תראה אותו, תקרא אותו, ומתוך אינסטינקט לבדוק מה נמצא מאחוריך, תסתובב כדי לבדוק. כך אני גיליתי חנות גלריה קטנה ומאוד יוצאת דופן, שללא הכיתוב הזה על הכביש, לא הייתי שם לב לקיומה.

אם זה עבד איתי, כנראה שזה עובד עם אנשים אחרים ומגביר את זרם הלקוחות שנכנסים למקום.
שיווק גרילה על הזברה

גם מהצד השני של הכביש, כאשר אתה עם הפנים למקום, ישנו כיתוב שגורם להתעניין במה שנמצא לפניך:
פרסום על הכביש

אם אתם אוהבים יצירות אמנות ותמונות מקוריות ושונות מכל מה שראיתם, ממליץ לכם לבקר במקום. לבעלים של המקום קוראים ארי לויט והוא בעצמו יוצר את התמונות בעזרת טכניקה שהמציא ונתן לה את השם "שפכטליזם" – הוא יוצר את כל הציורים על ידי מריחות של סטוקו (סוג של טיח) בעזרת שפכטל והציורים יוצאים מדוייקים וחדים להפליא.

כדי למשוך יותר לקוחות הוא השתמש בטכניקה שלא דורשת הוצאות פרסום קבועות ומאפשרת למשוך תשומת לב ולעורר סקרנות אצל מי שעובר ליד המקום. איזה עוד טכניקות פרסום דומות, שלא דורשות הוצאות, אתם מכירים, פגשתם או השתמשתם בה בעסק שלכם?

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
yes-no
למה הם לא קונים ממך? הסיבה האמיתית

כאשר אנשים מתעניינים במוצרים או בשירותים שלך אבל בסופו של דבר מחליטים לא לקנות, יש לזה לפחות סיבה אחת. כאשר...

סגור

Powered by moviekillers.com