הזדמנות לבנות עסק ולהרוויח כסף, בתחום שאתה הכי אוהב

במהלך השנים האחרונות פרסמתי בבלוג עשרות מאמרים בנושאי יזמות, שיווק באינטרנט, פרסום, קופירייטינג וניהול עסק. אחת המחשבות שהייתה מאחורי המאמרים האלה, היא שאנשים יראו בזה לא רק חומר מעניין לקריאה, אלא גם הוראה לביצוע. משמע, ישתמשו בחומר הזה כדי להחדיר את השיטות שפרסמתי לתוך העסק שלהם.
לשמחתי היו כאלה שבאמת עשו את זה ואף הכפילו את הרווחים שלהם תוך זמן קצר, בעזרת מה שלמדו כאן. לצערי, אנשים אלו היו מעטים.

ברור שכאשר נותנים לאנשים את הידע בצורה מפוזרת, ללא מסגרת מסודרת, אלא כאוסף מאמרים נפרדים בנושאים שונים הקשורים ליזמות, שיווק וניהול עסק, אנשים לא ינסו לסדר בעצמם את כל הידע שיש במאמרים לשיטה אחת שאפשר לפעול על פיה.

רוב האנשים צריכים מסגרת מחייבת, אווירת לימוד, שיטה שבנוייה לפי צעדים, לוחות זמנים שמישהו מציב להם ובנוסף לכל אלה מומלץ שיהיה גם מישהו עם שוט, שיעמוד מעליהם וייפקח על התקדמותם.

זה בדיוק מה שאני הולך לעשות למען אותם האנשים שהחליטו שהם רוצים לפתוח עסק חדש או בצורה שיטתית להגדיל את רווחי העסק הקיים שלהם בעשרות ומאות אחוזים.

בדיוק בעוד שבוע מהיום אני פותח קורס חינמי דרך האינטרנט, שבו כל אחד יכול ללמוד להקים עסק עצמאי בתחום שיבחר, באמצעות שיווק באינטרנט, ואפילו יוכל להפוך לגורו ישראלי בתחום הזה.
זה יהיה בחינם, אבל זה יהיה קשוח – עם מסגרת לימודית, עם לוחות זמנים, עם משוב ותמיכה.

למי זה מתאים?
– זו הזדמנות נהדרת לכל אלה שבמהלך זמן רב קראו רבות על שיווק באינטרנט ואולי אף התנסו, אבל אף פעם לא הפכו את זה לעסק שמכניס להם משכורת נאה בקביעות.
– זו הזדמנות נהדרת לאלה שיש להם עסק קיים, מוצר או שירות, והם רוצים בעזרת האינטרנט להכפיל את ההכנסות שלהם, את כמות הלקוחות שלהם ואת הקלות בה העסק מביא להם כסף.
– זו הזדמנות נהדרת לאלו שרוצים להקים עסק, אבל אין להם מושג איך עושים את זה, אינם יודעים לאיזה תחום לפנות לשם כך וצריכים הוראות, מידע והנחייה.

כל הפרטים וההרשמה לתוכנית בקישור הבא:
איך לבנות עסק מסביב לאחד התחביבים שלך, תוך 3 חודשים!

תגובות

תגובות

2 comments

  1. אני כרגע מתעסק במכירות באיבי .
    רציתי לדעת איך נכנסים לחומר שאתה מפרסם (זה נותן לי שגיאה)

    תודה יגאל ושבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *