שכנוע מוסווה הרבה יותר יעיל עבור המכירות, מאשר שכנוע ישיר - יגאל שטארק - סודות השיווק בפעולה

שכנוע מוסווה הרבה יותר יעיל עבור המכירות, מאשר שכנוע ישיר

אני רוצה לשתול בראשם של הקוראים שלי, רעיון מאוד חשוב, שאני עדיין לא הולך לספר על כל הדרכים ליישם אותו. אני רק אגיד שהדרכים האלה יכולות להעלות פי 2 עד 5 את כמות המכירות, רק בעזרת שינוי קטן בדברים שאני מציג ובעזרת שימוש בגישה קצת שונה לשכנוע של לקוחות פוטנציאליים.

הרעיון פשוט. אנחנו יכולים להשתמש בשתי דרכים, כדי שמישהו ישתכנע לקנות את המוצר או השירות שלי.
הדרך הראשונה, היא שכנוע ישיר - לספר לבן אדם, עד כמה המוצרים שלי טובים, יעילים, איכותיים, עוזרים וכד', בין היתר על ידי הצגת היתרונות של המוצרים.
יכול להיות שהוא יאמין (ויבצע את הקנייה) ויכול להיות שלא.
זוהי דרך לנסות לגרום לאדם להאמין, שהוא צריך את המוצרים שלי.

הדרך השניה, היא שכנוע מוסווה - לא לספר לבן אדם עד כמה המוצרים שלי טובים, לא לספר על היתרונות של המוצרים שלי, אלא לספר לו משהו אחר, תוך כדי שימוש בכמה אסטרטגיות (אלו הדברים שאני הולך לפרט בעתיד), כך שבסופו של דבר, הוא בעצמו יגיע למסקנה שהמוצרים שלי הם טובים, יעילים, איכותיים, מתאימים עבורו, בדיוק מה שהוא צריך, וכד'.
זוהי דרך לגרום לאדם להגיע למסקנות ולשכנע את עצמו, שהוא צריך את המוצרים שלי.

העניין הוא, שכאשר בן אדם מגיע למסקנה שהמוצרים שלי טובים בשבילו, בעצמו, כמעט שום דבר לא יכול לעצור אותו מלבצע את הקנייה. בנוסף, הרבה יותר קל לגרום לבן אדם להגיע למסקנות האלה בעצמו (שהמוצרים טובים והם בדיוק מה שהוא צריך), מאשר להגיד לו את הדברים ישירות ולגרום לו להאמין לי.

כמובן שהדבר אינו דיכוטומי וניתן לשלב בין שתי הדרכים בצורה חכמה.

חשבו על שתי הגישות ובאיזו מהן השתמשתם עד היום. אפשר לרשום בתגובות רעיונות משלכם, כיצד לעשות שכנוע מוסווה (לגרום לאדם לשכנע את עצמו). אני מבטיח לענות על כל התגובות ולהגיד אם הרעיון אכן מיישם את שיטת השכנוע המסווה או לא.

כדי להיות בטוח שתקבל את ההסבר שלי על הדרכים לבצע שיכנוע מוסווה בעתיד, אל תשכח להירשם בפינה הימנית למעלה לקבלת עדכונים, במידה ועדיין לא עשית זאת.

בעוד מספר ימים, אני הולך לפרסם פוסט מפורט, על הכללים שלפיהם יש לבחור פרסום באינטרנט, כך שיהיה אפשר להבטיח ב-100% גידול ברווחים של העסק ולא לבזבז כסף לשווא, על פרסום לא יעיל.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
ההטעייה של הנלחמים בחוק נגד דואר הזבל

לא מזמן התקבלה הצעת החוק האוסרת על שימוש בדואר זבל בישראל. אני אישית מאוד תומך בחוק, וחושב שהוא נכון. בעקבות...

סגור

Powered by moviekillers.com