לגרוף כסף תוך זמן קצר במכירת מוצרים ושרותים - יגאל שטארק - סודות השיווק בפעולה

לגרוף כסף תוך זמן קצר במכירת מוצרים ושרותים

נניח יש לכם מוצר או שרות שאתם רוצים למכור ויש אנשים שמעוניינים לקנות אותו. חלקם עכשיו וחלקם באופן כללי מתישהו בעתיד.
ישנה דרך שיכולה לעזור לכם למכור הרבה מאוד, תוך זמן מאוד קצר.
לשם כך, עליכם להגביל את זמן המכירה שלכם. זאת אומרת להגיד מתי המכירה תתחיל ומתי היא תסתיים. כמה שטווח הזמן יהיה יותר קטן, כך יותר אנשים יגיעו לקנות. טווח זמן המכירה המומלץ, הוא בין 4 שעות ליממה.

אם זהו מוצר שאתם הולכים למכור חד פעמית, או לפחות זאת הפעם היחידה בתקופה הקרובה שהמוצר יימכר, אפשר להעלות את המחיר מעל למחיר בו הייתם מתמחרים אותו, אם היה נמכר כל השנה.

אם יש מוצר דומה שנמכר במהלך כל השנה (אבל המוצר הנוכחי חייב להיות משופר והרבה יותר אטרקטיבי ללקוח), כדאי לעשות את המחיר מאוד נמוך, לתקופה קצרה מאוד, למשל כמה שעות. להודיע על זה מראש ולראות את הקונים מסתדרים בתור על מנת להספיק לרכוש את המוצר בזמן המוקצב להנחה.

דרך נוספת לעשות זאת – חבילת מוצרים משלימים במחיר אטרקטיבי ובכמות מוגבלת
במקום מוצר אחד מיוחד, בטווח זמן מוגבל, למכור חבילה של מספר מוצרים ביחד, במחיר מאוד אטרקטיבי (אפשר אפילו לתת את המוצרים הנוספים במתנה, למי שקונה את המוצר הראשי, אבל רק בטווח הזמן המוגבל).
בדרך זו, אינכם חייבים ליצור מוצר אחד, מיוחד ומאטרקטיבי שתוכלו למכור אותו רק יום אחד בשנה, אלא, להשתמש במוצרים קיימים, שנמכרים חד פעמית בחבילה אחת, במחיר נמוך בהרבה מאשר לקנות את כולם בנפרד. כך, אתם גם מוכרים יותר בפעם אחת וגם מדרבנים את הלקוחות להגיע בכמויות, כדי לא להפסיד את ההזדמנות להרגיש ש"דפקו את המערכת" והרוויחו יותר מאשר אנשים אחרים, על קנייה זולה.

דרך אחרת, ללא הגבלת זמן – הגבלת כמות המוצרים
אתם יכולים לא להגיבל טוח זמן, אלא להגביל את כמות המוצרים שאתם מוכרים. למשל אני אמכור רק 350 חולצות מאוד מבוקשות, ביום שני הבא, החל מ 9:00.
דבר זה יגרום לתור של קונים עוד לפני שתתחילו את המכירה, וישארו אנשים לא מרוצים שלא יצליחו לקבל את המוצר. אבל מה שחשוב, הוא שאתם תמכרו בבום, כמות גדולה מאוד, בלי להתאמץ כמעט.

תנאי הכרחי להצלחת המכירה הגורפת
כדי שאנשים ירוצו לקנות את המוצר האטרקטיבי שלכם. הם חייבים:
א. מאוד לרצות את המוצר או השירות שאתם מוכרים ולהבין את החשיבות שלו עבורם.
ב. הם חייבים לדעת על הזדמנות חד פעמים זו, לקנות את המוצר.

לכן, עליכם לתקשר את המוצר, את התועלות שלו ואת אופי המבצע בו אתם יוצאים לפלח השוק שלכם. לשם כך, עליכם לבנות מסר מאוד ברור, שיגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם. על זה יהיה פוסט נרחב בעתיד.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

קראו את הפוסט הקודם:
לגרום ללקוח להוציא יותר כסף ולמכור לו יותר

אחת הדרכים להעלות את הרווחים שלך במהירות, היא למכור יותר ללקוחות קיימים. אם אין לך מה למכור פעם נוספת ללקוחות...

סגור

Powered by moviekillers.com