כללי המכירה הבסיסיים - מה חייב להתקיים, כדי שלקוח יקנה ממך? - יגאל שטארק - סודות השיווק בפעולה

כללי המכירה הבסיסיים – מה חייב להתקיים, כדי שלקוח יקנה ממך?

כדי שאדם יקנה ממך, צריכים להתקיים 3 תנאים:

א. צריכה להיות לו בעייה שהוא רוצה לפתור. ( בזמן שאתה מציע לו מוצר או שירות, שפותר אותה)
ב. את הבעייה הוא צריך לרצות לפתור עכשיו, ברגע זה ולא באופן כללי, מתישהו.
ג. צריך שיהיה לו את הכסף, לשלם עבור מה שאתה מוכר לו.

אם בתפיסה של האדם, אחד התנאים לא מתקיים, הוא לא יבצע את הקנייה.
אתה צריך לתפוס אותו ברגע ששלושת התנאים מתקיימים, או להביא אותו להבנה שתראה לו, כי שלושת התנאים מתקיימים ברגע זה.

כדי להראות לו ששלושת התנאים מתקיימים ברגע זה, ולשתול אצלו את התפיסה הצרכנית הנכונה (מבחינת) בעניין, ישנן מגוון שיטות וטכניקות.
על חלקן כתבתי בעבר, על חלק אכתוב עוד בעתיד ואת חלקן לצערי לא אוכל לחשוף במסגרת הבלוג הזה.

כבר הזכרתי קודם כל מיני גופים, שמנסים לבנות תחרות לאחד העסקים שלנו ואפילו מעתיקים חלקים נכבדים מהפרסום שלנו ומהקונצפט. מכיוון שהם לא מכירים את מנגנוני השיווק והמכירה הבסיסיים (או שמכירים, אבל משום מה נמנעים מלהשתמש בהם בעסקים שלהם), הם לא מצליחים להתרומם מעל רף הצלחות אקראיות ולעבור לקטגוריה של הצלחות שיטתיות.

חשוב מאוד לבנות מנגנון עסקי (שיווקי, ניהולי וביצועי), שבצורה שיטתית יעשה שני דברים בעסק שלך:
א. יתחזק ללא מאמץ את העסק ברמה הנוכחית של רווחים אליה הגיע, במידה והעסק לא מכוון לפיתוח וגדילה.
ב. ידאג מחודש לחודש להגדיל (גם כאן ללא מאמץ, אלא בצורה ברורה ושיטתית) את רווחי העסק, תוך שמירה על גדילה של רווח נקי (לא חוכמה להגדיל את סך הרווחים, אבל לבזבז את הכל על פרסום ולהקטין את הרווח הנקי לעומת החודשים הקודמים).

תגובות

תגובות

6 comments

  1. אני לא מתחרה שלך, אבל קראתי את הפוסט והוא אחלה. רציתי להוסיף דבר אחד לגבי מתחרים. אסור לזלזל במתחרים, גם עם הם כרגע נראים חלשים, הם עלולים להתפתח, ומהר. יום אחד אפשר להתעורר ולגלות שלא הם מתחרים איתך אלא אתה מתחרה כבר איתם. תדעו להגמיש את העסק שלכם.

    ועוד משהו לגבי תחרות, ברוב המקרים שותפות עדיפה על תחרות!

    אלו היו שתי האגורודים שלי.

  2. יגאל שטארק Israel

    מי שמתעורר ומגלה בבוקר, שמתחריו גדלו עליו, זה רק מישהו שלא מגיע לו לנהל עסק. עסקים מנהלים עם אצבע על הדופק, עם בדיקות מתמידות, עם ידיעה מדוייקת מה קורה בצד השני. אם אתה מתעורר ומגלה שסדר העולם השתנה בין לילה אחד, סימן שלא עשית את העבודה שלך בתור מנהל עסק בערב שלפני. כי סדר העולם לא משתנה בלילה אחד.

    שותפות עדיפה, רק במקרה שהשותפים שלך מבינים בעצמם בניהול עסק וביזמות. אחרת הם רק יביאו לך צרות. אנחנו בינתיים לא מצאנו אף גוף בארץ שנוכל לעשות איתו שותפות לפי כלל זה.

  3. נכנסתי עכשיו לעבודה חדשה, ומבקשים ממני למצוא רעיונות יצירתיים למשוך לקוחות להיכנס לאתר שלהם, שעוסק בצ'אט עם נשים (…) ולגרום להם להירשם לאתר כמנויים. הקהל הוא לא קהל ישראלי אלא בחו"ל.
    אני גם צריכה למצוא כמה שיותר מקומות שאפשר לפרסם בהם באינטרנט.
    בדקתי את הפוסטים שלך והם מעניינים מאוד, אבל אני לא בטוחה שאני יכולה להגדיר צ'אט עם נשים "מטרה" או "בעיה". המוצר הוא בידורי בתחום המבוגרים.
    אז איך אני יכולה להצליח בזה?…

  4. יגאל שטארק Israel

    להצליח במה?
    הבנתי את המקרה, אבל לא בדיוק הבנתי מה את שואלת.

  5. שאלה:

    איך אתה מעריך ביקוש/צורך למוצר לא וודאי ?
    לדוגמה – אימון – אינך יודע מה פוטנציאל הלקוחות בישוב מסויים (זה לא כמו שירותי רו"ח (שכולם חייבים), או תיקוני רכב – כשלכל משפחה יש רכב….)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
מתוך עבודת היום יום

בחודש וחצי האחרון אני שקוע בהרבה עבודות תוכן עבור "המרכז לאמנות הפיתוי". אין כמעט זמן לכתוב על עסקים, אבל ברגע...

סגור

Powered by moviekillers.com