במה להתמקד בעת הקמת עסק ולאן להפנות את מרבית המשאבים שלך

כבר כתבתי בעבר, שהנכס החשוב ביותר של כל עסק, זוהי רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלו. אם יש לך רשימה גדולה של לקוחות פוטנציאליים, כל מה שנשאר לך לעשות כדי להתחיל למכור להם את המוצרים שלך, זה לפנות אליהם בצורה נכונה, לבנות אמון בך ולתת הצעה שלא יוכלו לסרב לה.

בעתיד אני אספר, מה צריך להיות בהצעה שלך, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים לא יוכלו לסרב לה ואתה תוכל להגיע למקסימום מכירות, ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
כדי לא להפסיד את הפוסט הזה, מלא את המייל שלך בפינה הימנית למעלה ותקבל עדכון למייל, על פוסטים חדשים.

כדי לצבור רשימה של לקוחות פוטנציאליים, אתה לא חייב אתר מעוצב לתפארת ומלא בחומר. אתה לא חייב משרד יחסי ציבור שיעבוד עבורך. אתה לא חייב ייועץ ארגוני/שיווקי/תקשורתי צמוד לעסק שלך. כל מה שאתה צריך, זה עמוד אחד שאליו יגיעו המתעניינים, ישאירו את פרטיהם ובכך יהפכו ללקוחות פוטנציאליים, להם תוכל למכור בהמשך.
את העקרונות הבסיסיים כיצד לבנות עמוד כזה, הסברתי בקצרה כאן.

אני אתן לך בתור דוגמא, שני עמודים שלי שעובדים מצויין על מנת לצבור הרבה לקוחות פוטנציאליים:
1. שיווק ובניית עסק למאמנים אישיים.
2. סודות ההצלחה עם נשים.

היום אני רוצה שתבין, שרוב המשאבים שלך בשלבים הראשונים של בניית העסק, צריכים להיות מופנים להבאת המתעניינים לאותו העמוד, שיגרום להם להשאיר את פרטיהם ובכך להפוך ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
המיקוד שלך צריך להיות בבניית רשימת לקוחות פוטנציאליים, לפני כל דבר אחר. אתה אפילו יכול להיות ללא מוצר מוכן סופית, בזמן שאתה בונה את הרשימה של הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

אני מציע לך להשתמש בפלטפורמות, שמאפשרות פרסום בשיטת תשלום עבור קליקים, להבאת מתעניינים ל"עמוד איסוף הלקוחות הפוטנציאליים" שלך. פלטפורמות מסוג זה, מאפשרות לך למצוא בקלות את העלות של לקוח פוטנציאלי עבורך. אתה יכול לחשב עלות זו, על ידי כך שתבדוק כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מקבל, בהשקעה של סכום כסף מסויים.
למשל, אם השקעת 100 ש"ח וקיבלת בעזרת פרסום כזה 250 לקוחות פוטנציאליים, סימן שכל לקוח פוטנציאלי עולה לך 40 אגורות.

בעזרת חישוב כזה, תוכל למצוא מהי הפלטפורמה שמביא לך לקוחות פוטנציאליים במחיר הנמוך ביותר.
מחישוב סטטיסטיקות בשנים האחרונות, נמצא שהעלות ללקוח פוטנציאלי בעזרת פרסום באנרים, הרבה יותר גבוה לעומת עלות ללקוח פוטנציאלי בעזרת שיטת התשלום עבור קליקים. אך יש סיכוי שבעסק שלך זה יהיה שונה וכדאי לבדוק את זה ולמצוא את דרך הפרסום האפקטיביות ביותר עבורך.

ישנם עוד 5 מדדים מאוד חשובים, בנוסף ל"מחיר ללקוח פוטנציאלי", שעליך להכיר כדי להפוך את העסק שלך למכונה שתעבוד ביעילות, ללא בזבוז כסף מיותר ומקסום הרווחים. על כל המדדים אני אדבר בעתיד, בפוסט נפרד.
אל תפספס אותו והירשם בפינה הימנית למעלה, לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים.

תגובות

תגובות

4 comments

  1. PPC מאוד לא מומלץ לאנשים שלא מנוסים בתחום.
    לקפוץ למים בתחום הPPC זה כמו להמר בקזינו.

    נ.ב,
    פרסמתי משהו שאולי יעניין אותך בגורו

  2. אף שיטה אינה מומלצת לאנשים שלא מבינים בה. יחד עם זאת, תשלום עבור קליקים, תהיה יעילה יותר ב-90% מכל שאר השיטות, כאשר אתה ניצב ללא ידע גם מול שיטות אחרות.
    בנוסף, השיטה די אינטואיטיבית וכדי לעשות אופטימיזציה בסיסית, מספיק לקרוא כמה מאמרים בנושא, באינטרנט.

  3. מה שאתה כותב נכון כאשר מדובר בביטויים לא תחרותיים (בדיוק כמו בקידום אורגני).

  4. יגאל שטארק

    כמה שאפיון הלקוח שלך יותר צולע, כללי ולא ממוקד, ככה הביטויים שלך יותר תחרותיים.
    במידה ואתה בוחר נישה צרה, בצורה נכונה כמו שתיארתי באחד המאמרים אצלי, הביטויים שלך יהיו לא תחרותיים, או שהתחרות תהיה עד כדי כך נמוכה, שתהיה חסרת משמעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *