איך למשוך אנשים להירשם לניוזלטר שלך

כל מאמן אישי יודע (ומי שלא יודע, ידע עכשיו) שרשימת התפוצה, זהו אחד הכלים החשובים ביותר שנועדו לעזור לנו לשמור על קשר עם המתעניינים בשירות שלנו. הרבה מאוד אנשים מגיעים לאתר של מאמן אישי ורק מעטים לוקחים אימון אישי. חלקם עדיין לא סומכים עלינו מספיק, חלקם לא מוכנים עדיין לשלם כסף על שירות כזה וחלקם פשוט הגיעו במקרה לאתר.
כל אחד מהם יכול להפוך למאומן, אם נדע לתפוס אותו ברגע הנכון בחיים, בו הוא יהיה מוכן כלכלית ומנטאלית לקבל אימון אישי. על מנת לעשות זאת, עלינו לשמור על קשר עם כל אותם המתעניינים. רשימת תפוצה זוהי הדרך הפשוטה ביותר והטובה ביותר למטרה זו.

מתעניין בשמחה יירשם לרשימת התפוצה, אם ידע שהוא יכול להפיק מזה תועלת ואם ידע שבניוזלטר שיקבל, יהיו טיפים, מאמרים או עצות שאקטואליות עבורו. וזה בדיוק מה שצריך להבטיח למתעניינים, כדי שיירשמו לרשימת התפוצה.

אך יש כמה כללים, שחשוב להקפיד עליהם, על מנת שההרשמה תהיה נוחה יותר למתעניין ולא תעלה בו התנגדויות.

א. מומלץ להבטיח שלאחר הרשמה הוא יקבל עצות שכבר עכשיו יוכל לממש ולקבל תוצאות.

ב. אל תכתוב "הירשם לניוזלטר" או "הירשם לניוזלטר לקבל טיפים ומאמרים". זה לא מספיק, צריך לפרט יותר.
הנה כמה דוגמאות עבור מאמנים אישיים מתחומים שונים.

הירשם היום וקבל:
– רשימת צעדים שבועים שתוכל לבצע במהלך השבועיים הקרובים.
– מבחנים עצמיים ותרגילים לשיפור היכולת לקבל העלאה בשכר.
– אפשרות שבועית לשאול את המומחים ולקבל עזרה.

ג. הרבה יותר יעיל להציע קורס שנותן תוצאות תוך זמן מוגבל "קורס חינם במייל להעלאת המשכורת שלך תוך שבועיים", מאשר להציע ניוזלטר כללי בנושא.

ד. השתמש בכותרות מושכות:
"6 דברים שעליכם לעשות מייד, על מנת להצליח עם הדיאטה שלכם."
"4 טעויות הרסניות שאנשים עושים כאשר מבקשרים העלאה במשכורת"
התוכן כמובן אמור להיות איכותי ולהתאים לכותרת.

אלו רק 4 טיפים מאוד בסיסיים. ישנם עוד עשרות שיטות, כיצד לכתוב את הניוזלטר עצמו, כך שהוא יעלה את האמון של המנויים, בכם כמאמן אישי. אני מפרסם את השיטות האלה כאן בבלוג.
כדי לא לפספס אותם, הירשם לקבלת עדכונים במייל, בפינה הימנית למעלה.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *