איך להשתמש במניעים של הלקוח, כדי למכור לו - יגאל שטארק - סודות השיווק בפעולה

איך להשתמש במניעים של הלקוח, כדי למכור לו

אחד הדברים שעלו בשיעור האחרון של סודות השיווק למאמנים אישיים, זה נושא ההנעה. מה מניע את הלקוחות לפתור את הבעיות שלהן וכיצד נכון להשתמש במניעים אלו, בזמן שמציעים להם את השרות שלכם.

את כל סוגי המוטיבציה, אפשר לחלק לשניים. אנשים יכולים להיות מונעים בשני סוגים עיקריים של הנעה.
הסוג הראשון, זוהי הנעת בריחה (הנקראת גם מוטיבציה מ…), כאשר לאדם יש "כאב" כלשהו שהוא רוצה להיפתר ממנו, או בעייה אותה הוא רוצה לפתור.
הסוג השני, זוהי הנעת השגה (הנקראת גם מוטיבציה אל…), כאשר האדם רוצה להשיג יעדים ומטרות.

הנעה, זהו אותו המנגנון שמכיל בתוכו סיבה, בגללה האדם יהיה מוכן לפעול.

הנה כמה דוגמאות מהחיים לכל סוג של הנעה:
– לאדם יש לחץ בעבודה שהוא רוצה ליפתר ממנו (הנעת בריחה).
– מישהו רוצה להרוויח מיליון דולר בשנה (הנעת השגה).

כמעט על כל דבר שמניע את הבן אדם, אפשר להסתכל כבריחה ממשהו או לחילופין כהשגה של משהו.
למשל, כאשר האדם רעב, קשה מאוד להגיד מה מניע אותו, הרצון להשיג מזון, לאכול ולהיות שבע או הרצון להיפתר מהרגשת הרעב הלא נעימה.
מה שחשוב, הוא כיצד הבן אדם עצמו, מסתכל על המניע. כרצון לברוח ממשהו שקיים עכשיו או כרצון להשיג משהו חדש.

המטרה של אנשי הפרסום, היא להבין מה מניע את קהל היעד שלהם יותר חזק, בריחה מבעיות מסויימות, או השגיות. רק אז יוכלו לדבר אל הלקוח, דרך סוג המוטיבציה שהוא מרגיש ורק אז יוכלו להציע ללקוח את מה שהוא רוצה לקבל.
אם הוא רוצה לברוח מבעיות קיימות, נדבר איתו על הבעיות שלו ונציע לו דרכי בריחה.
אם הוא רוצה להשיג מטרות, נדבר איתו על היעדים שלו ונציע לו דרכים להשיג את מטרות.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

תגובות

תגובות

קראו את הפוסט הקודם:
להיכנס עם העסק לשוק קיים ותחרותי או לשוק צומח ואף בתולי

אנשים מפחדים להיכנס לשווקים שנראים כבר מוצפים ולפתוח שם את העסק שלהם. אנשים מעדיפים לחפש תחום חדש, שעדיין אלא התפתח...

סגור

Powered by moviekillers.com