איך להשיג לקוחות חדשים באינטרנט ולבנות רשימת לקוחות חוקיים, לדיוור במייל

רשימת לקוחות חוקית, שאפשר לשלוח לה ניוזלטרים ודואר פרסומים, הפכה לנושא אקטואלי יותר מתמיד עם כניסתו של החוק נגד הפצת דואר זבל.

רשימה כזו הכרחית לעסק שרוצה להצליח. מכיוון ששימוש נכון ברשימה כזו, מאפשר להחזיק את העסק בצמיחה מתמדת. אני קורא לרשימת לקוחות פוטנציאליים "הנכס החשוב ביותר של העסק". מרשימת הלקוחות מגיע הכסף, שבסוף החודש נכנס לחשבון הבנק שלך.

אני יודע שהרבה בעלי עסק שקוראים את הבלוג שלי ולקוחותיהם מגיעים מהאינטרנט, עדיין לא התחילו ליישם את הרעיון שאני מנסה לקדם כאן ושמביא לי כסף כבר הרבה שנים. אני אנסה לחזור עליו שוב ברצה, מזווית קצת שונה ממה שעשיתי את זה בעבר.

כאשר לקוח נכנס לאתר שלך, הדבר הראשון שעליך לדרבן אותו לעשות, זה להירשם לרשימת התפוצה שלך. כל שאר הדברים פחות חשובים באותו הרגע. מכיוון שברגע שאתה יכול להעביר לו פעם אחר פעם מסרים, אתה למעשה יכול לעבוד על בניית האמון שלו בך, אתה יכול לעבוד על העלאת הערך של מוצריך בעייניו, אתה יכול להסביר לו בצורה טובה יותר ומזוויות שונות, כיצד המוצר שלך יענה על צרכיו הבסיסיים ביותר.

בשביל לבצע את כל הדברים האלה, צריך להיות בתקשורת לאורך זמן עם הלקוח הפוטנציאלי.

אילו אני הייתי מצפה שכל הלקוחות שלי יבואו עקב כך שהם נכנסים לאתר וצופים שבו, הייתי מרוויח פי 10 פחות. אבל מכיוון שאני שומר את פרטי המתעניינים ומתחיל ליצור איתם יחסים אישיים במייל, אני מעלה פי 10 (לפחות), את כמות המכירות שנעשית.

אם שכנעתי אותך לפחות בקצת, שרשימת לקוחות פוטנציאליים היא אכן הנכס שדרכו אתה יוצר יחסים עם המתעניינים ובסופו של דבר ממנו יבוא הכסף ולא מלקוחות אקראים שנכנסים חד פעמית לאתר, בוא נראה איך בונים אחת כזו.

בעבר הקדשתי הרבה מאוד תשומת לב לנושא וכתבתי הנחיות מפורטות ליצירת רשימה כזו. לאלו שלא עוקבים אחר הבלוג שלי מימיו הראשונים, אני רוצה לרענן את עיקר הדברים שיש לעשות על מנת ליצור רשימת לקוחות פוטנציאליים חוקית, באינטרנט.

הנה שלושת הצעדים שיש לעשות, כדי לבנות רשימת לקוחות פוטנציאליים, להם תמכור את מוצריך:
(היכנס לקישורים, כדי לקרוא הנחיות מפורטות עבור כל אחד מהשלבים):

1. לאפיין את קהל היעד, כדי שיהיה ברור למי אתה פונה ותוכל לנסח פנייה בהתאם לקהל היעד שלך.
2. לבנות פנייה לקהל היעד ולדרבן אותם להיכנס לרשימת התפוצה שלך בצורה חוקית (עוד דוגמאות יש כאן).
3. להתחיל למכור לאנשים שנמצאים ברשימה שלך ולגרוף רווחים.

כדי לדעת איך להוציא את המירב מרשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלך, אני מציע לך להקדיש חצי שעה ביום, כדי לקרוא את קטגוריית "שיווק, פרסום ומכירות" שהכנתי. כמובן גם ליישם את מה שרשום שם ולהחדיר את התובנות החדשות לעסק שלך.

כדי להיות כל הזמן לפני המתחרים שלך ולקבל הנחיות חדשות בנושאי מכירות ושיווק באינטרנט, שיעזרו לך להגדיל את הרווחים בעסק שלך, הירשם לקבל עדכונים במייל, בפינה השמאלית למעלה.

תגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *