החינוך המסרס של הגברים – אסור ללכת נגד רצון האישה

שליטה נשית BDSM סאדו מאזו

אתה יודע כמה דברים מפתיעים היית מגלה, אילו היית יכול להיכנס אפילו לשנייה אחת לראש הנשי ולהבין איך היא רואה את העולם?

היום אני אקח אותך למסע קטן לשם, ואני מבטיח לך שאחרי קריאת הטקסט הזה, התפיסה שלך תשתנה לחלוטין ואתה תרגיש שקיבלת סטירה מצלצלת שהיית זקוק לה הרבה זמן ושהחזירה אותך למציאות.

"כי ככה אמא אמרה" או "אל תלך נגד רצון האישה!"
רוב הגברים קיבלו חינוך שאומר להם, שתמיד צריך להעמיד את האישה במקום הראשון, לתת לה קדימות בכל, לדאוג שהיא כל הזמן תהיה מרוצה ובשום פנים ואופן לא ללכת נגד רצונה. התפיסה הזו, גורמת להרבה מאוד בחורים טובים, להיות "טובים מדי". הם מתחילים להתנהג כמו "כלבלבים" ולבצע את כל מה שהאישה מבקשת, גם אם זה לא כל כך מוצא חן בעיניהם, רק כי הם חושבים שזו הדרך הנכונה להתנהג עם נשים ואם לא יתנהגו כך, נשים לא יאהבו אותם. ברגע שבחורה מראה קצת אי שביעות רצון או עושה פרצוף, הם מייד מתנצלים, מנסים לתקן את המצב ולעשות הכל, כך שהיא תהיה מרוצה.

את החינוך הזה מקבל הגבר מהאמא והסבתא עוד בילדותו. הן מלמדות את הבן הצעיר לציית להן ולבצע כל דבר שהן אומרות ללא עוררין, גם אם הוא לא כל כך אוהב את זה. אף ילד לא רוצה שאמו תכעס עליו. כשהבחור גדל, הוא משליך את ההתנהגות הזו על שאר הנשים ומתנהג איתן באותה הצורה כמו שלמד לעשות זאת עם אמו. מציית להן ומשתדל לגרום להן להיות מרוצות.

רק אישה יכולה לחנך את הבן שלה להתנהג בצורה כזו קיצונית לנשים ולהעמיד את הרצונות שלהן במקום הראשון. האבות מחנכים אותנו למשהו שונה. הם מעודדים בנו גבריות, מלמדים אותנו לדעת מה אנחנו רוצים מעצמנו ומאחרים, לעמוד על שלנו ולא לתת לאף אחד לערער אותנו. אבל מכיוון שמי שעוסק בחינוך של הילדים הן לרוב האמהות, אתה בעצמך מבין, איזו סוג של חינוך מהווה את החלק הארי בעניין.

רוב הנשים תופסות טרמפ על התנהגות כזו של גבר ומתחילות לנצל אותו, להפוך אותו ל"חברה הכי טובה" שלהן, שתמיד מוכנה להנעים את זמנן, לבוא לעזרתן, להיות כתף לבכי, ההסעה לבילויים וצייתנית מושלמת. נשים לאו דווקא עושות את זה ממניעים רעים או בגלל שהן חושבות שאפשר "להשתמש" בגבר כזה. ממש לא. לרוב אפילו לא עולה בדעתן, שהגבר הולך נגד רצונו האישי, כדי לרצות אותן, רק כי ככה חינכו אותו שנכון להתנהג עם נשים. הן בטוחות שהוא עושה את מה שהוא עושה, על דעת עצמו וזה רצונו האמיתי והכנה. הן לא מתארות לעצמן, שהמילה שלהן, היא חוק עבורו.

אישה תשמח להחזיק אותך לידה, כאשר אתה מתנהג ומתייחס אליה ככה. זה אפילו ייתן לך את התחושה שיש לך סיכוי איתה, כי היא פונה אליך לעזרה ושומרת איתך על קשר שמאפשר לה להפיק ממנו המון תועלות. גברים רבים ממשיכים להתנהג כך, כי זה מאפשר להם להישאר קרוב לבחורה ולהרגיש שהיא זקוקה לו. זה נותן להם אשליה, שהם פועלים נכון ואוטוטו הבחורה סוף סוף תבין שהוא זה, שהיא תמיד חיכתה לו. רק שזה אף פעם לא קורה, אבל תקוות השווא, מקבעות את התנהגות הגבר והוא לא מעיז לנסות להתנהג בצורה שונה, כי היא נראית לו מוטעית. הוא כל הזמן רואה איך הבחורה ממשיכה לצאת עם הגברים שלא שמים עליה (ולא איתו), הוא לא מבין איך זה קורה ומה היא מוצאת בגברים האלה, אבל עדיין מסרב להוריד את המשקפיים הוורודות, להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שאולי נשים רוצות משהו שונה ממה שהוא כל הזמן מציע.

איפה טמונה הבעיה בכל הסיפור הזה?
הבעיה היא, שנשים לא רואות בגבר כזה, גבר אמיתי. נשים לא נמשכות לגבר כזה. הן בסה"כ רואות בו ידיד נחמד שטוב להיות איתו בקשר, אבל לחלוטין לא מתאים להיכנס איתו למיטה או לבנות יחסים. אישה לא רוצה משרת בתור בן זוג, היא רוצה גבר. כאשר אישה מחפשת גבר, היא מחפשת מישהו שמביא איתו עולם חדש ומופלא. גבר שיודע מה הוא רוצה קודם כל, שיודע מה הוא מוכן לעשות ומה לא, גבר שיש לו עקרונות, גבר שיודע להציב גבולות ושיש לו עמוד שדרה, גבר שיש לו עולם ערכים משלו וראיית עולם משלו.

אתה חושב שבחורה תרצה אותך, אם היא מרגישה שאתה פחות גבר ממנה והיא זאת שקובעת הכל? שאתה וויתרת על עולם משלך, כי אתה מוכן להיכנס לעולם שלה ולשרת אותה שם? נשים רוצות גבר, שיכניס אותן לעולם חדש, ולא ילד שיצטרף לעולם שלה בעצמו ויתחיל "לשרת" אותה שם עם חיוך מתנצל.

אולי עכשיו אתה מתחיל להבין טוב יותר, מדוע נשים מעדיפות את אותם הגברים המניאקים, שעושים להן את המוות. הן לא באמת רוצות מניאקים, פשוט אלו כמעט הגברים היחידים שבאמת מתנהגים בצורה גברית אמיתית, שלא מוותרים לעצמם, שלא מתנהגים כמו משרתים ולא מסתכלים לה לתוך הפה, כדי לתפוס כל מילה שלה ולרוץ לבצע את רצונה. כאשר לגבר רגיל ואינטליגנטי יש התנהגות גברית ונכונה עם נשים (שיש אותה גם להרבה מהמניאקים), אישה תעדיף גבר כזה על פני כל אחד אחר.

אני אקצין את המצב עוד יותר ואגיד שהבעיה של רוב הגברים, היא שמרוב נואשות הם מוכנים להתפשר על כל מה שיבוא. הם מוכנים לוותר לעצמם, כי לא מאמינים שיכולים להציב דרישות ולקבל את מה שמגיע להם. הם הופכים לסמרטוטים, בתקווה שמישהו ישתמש בהם.
נשים שונאות נואשות ומריחות אותה מרחוק. אם אתה רוצה להצליח עם נשים, תציב לעצמך רף. תן לאישה כבוד, אבל גם תציב גבולות, והכי חשוב – תחייה את החיים שלך, קודם כל.

תגובות

תגובות

4 comments

  1. רוב הדברים פה היו נכונים במחציתם לפחות אבל אני יודע שמניסיון נשים לא אוהבות גברים מניאקים, אלא גברים עם חספוס ושמראים מה הם שווים. קחו את זה לתשומת לבכם אל תפריזו

  2. מצא חן בעני ואשמח לקבל עוד חומר
    תודה
    אביגיל

  3. אמא שלכם חינכה אתכם לעשות כל מה שהיא רוצה? באמת? או שהיא יצאה מגדרה כדי להכין למשפחה שלה אוכל וכביסה ואהבה וחום? ככה הורים אמורים להתנהג. הם עושים מה שהם יכולים עבור הילדים שלהם ומענישים אותם כשהם עושים דברים טיפשים.

    אשה לא רוצה כלבלב ולא מניאק. היא רוצה שיתיחסו אליה כמו בן אדם. שווה בשווה. אם אישה מתיחסת אליך כמו ידיד זה כי אתם ידידים. כמו שחברים שלך יתיחסו אלייך. זה לא אומר שעשית משהו לא נכון בד"כ זה פשוט אומר שהיא לא מעונינת בך. אז תנסה מישהי אחרת. תתפלאו אבל גם נשים פוגשות גברים שהן רוצות אבל הצד השני לא מעונין. קורה. אין פה שום מסתורין.

    אנשים נמשכים לאנשים עם ביטחון עצמי? ברור. אבל הביטחון העצמי הזה לא אמור לבוא על חשבון הבנאדם השני. כלומר, אם אישה משפילה אותך זה לא סוג האישה שאתה רוצה. אם גבר משפיל אותך זה לא סוג הגבר שאת רוצה. אז תעבדו על הביטחון העצמי שלכם תדעו שיש לכם אחלה אופי וכו ותתחילו לצאת לברים ומועדונים כמו כל שאר האנשים בעולם שמחפשים אהבה. זה כל הסיפור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *