קצת עליי - יגאל שטארק - סודות השיווק בפעולה

קצת עליי

יגאל שטארק


יועץ ומאמן עסקי, קופירייטר, מרצה ויזם.
מומחה לאסטרטגיה שיווקית ושיטות פרקטיקות של חדירה לשוק ויצירת צמיחה מהירה ברווחי העסק.

המטרה שלי – לחיות את החיים שאני רוצה ולא את החיים ש"למערכת" נוח שאני אחיה אותם.

אבל רגע, בואו נחזור להתחלה.

זה התחיל כמו אצל רוב האנשים, אתם יודעים… גן, בית ספר, הרבה חוגים טכנולוגיים וספורטיביים, ואפילו קצת מוזיקה (בתיכון ניגנתי בלהקת רוק).

לצערי או למזלי, בתקופת הנעורים שלי האינטרנט רק החל לחדור לחיים בצעדים קטנים והרבה מזמני הפנוי העברתי בקריאת ספרי מדע בדיוני, פנטזי, התפתחות אישית ועסקים.

בהמשך הסתבר שאני אוהב לא רק לקרוא אלא גם לכתוב, ויש כאלה שאומרים שיוצא לי לא רע.

לפני השירות הצבאי שלי הייתי עתודאי להנדסת תוכנה. הלימודים נתנו לי הרבה השראה ובתקופה הזו התחלתי להקים את המיזמים העסקיים הראשונים שלי. הודות ללימודיי הגעתי לשרת ביחידת פיתוח טכנולוגית בצבא וההתמקצעות במסגרת הזו איפשרה לי לפתח חשיבה שיטתית של ניתוח תהליכים שמשרתת אותי עד היום.

לאחר שהשתחררתי המשכתי להרחיב את השכלתי באוניברסיטה העברית והלכתי ללמוד כלכלה, לאחר מכן סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ולסיום גם מנהל עסקים.

למרות ההשכלה שצברתי במהלך הזמן, אני מאמין הדוק בכישורים מעשיים ולא בידע תאורטי.

היום העיסוקים המרכזיים שלי הם:

  • ייעוץ והדרכה לעסקים.
  • הגדלת מכירות ורווחים בעסק תוך זמן קצר במיוחד.
  • תכנון אסטרטגיות שיווק שמתאימות גם לעסקים קטנים ועצמאיים וגם לעסקים בינוניים וגדולים.
  • ליווי בבניית עסק מצליח לעצמאים ופרילנסרים.
  • תכנון קו מוצרים ושירותים עבור עסקים.
  • שיווק גרילה – תוצאות גדולות בתקציב נמוך.
  • העברת עסקים כושלים לרווחיות.
  • קופירייטינג – כתיבה שיווקית ושכנועית של תכנים פרסומיים.
  • הקמת מחלקת מכירות בעסק.
  • ועוד…

מה שאני כותב כאן, אלו דברים שלקוחים מתוך נסיון אישי ומתוך מה שאני רואה בשטח ובעבודה שלי. בכל פעם שמישהו לוקח את הידע הזה, מטמיע אותו בעסק שלו ומקבל תוצאות, אני מרגיש מאושר.

על מנת לפנות אלי עם שאלות, הצעות או הזמנות, ניתן למלא את הטופס למטה:

 

במידה והינך רוצה להתעייץ בנוגע לעסק שלך, אנא ענה בטופס על השאלות הבאות:

  1. מה הבעיה הבוערת ביותר בעסק ברגע זה?
  2. כיצד היית רוצה לפתור את הבעיה בעסק?
  3. אילו תוצאות היית רוצה לקבל ביחס לתוצאות הנוכחיות?
  4. מה כבר נעשה בעסק כדי להשיג את המטרות הרצויות?
  5. מה מתוך הדברים שנעשו עבד וסיפק תוצאות ומה לא עבד?
  6. מדוע לדעתך הפעולות שבוצעו "לא עבדו" כפי שציפית?
  7. האם יש אתר אינטרנט או עמודי נחיתה? (ניתן צרף קישורים)

ניתן להוסיף מידע בהתאם לצורך. ככל שפירוט צורת העבודה הנוכחית של העסק יהיה מדויק יותר, כך אוכל להבין טוב יותר את המצב ולתת עצה עניינית.

 

צור קשר


(נדרש)
(נדרש)

 

מדריך: שיווק טרויאני

איך לקבל יותר לקוחות בלי
להוציא יותר כסף על פרסום

הכנס את המייל שלך וקבל מיידית ובחינם את המדריך:

לעולם לא נשתמש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך חוץ מאשר לשלוח את התכנים שלנו!

Powered by moviekillers.com